English

برنامه‌های حوزه هنری خوزستان برای هفته دفاع مقدس اعلام شد

حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سه شهرستان آبادان، اهواز و دزفول برگزار می‌کند.

 برنامه‌های حوزه هنری خوزستان برای هفته دفاع مقدس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، امسال واحدهای فرهنگی و هنری حوزه هنری خوزستان در هفته دفاع مقدس و سالروز حماسه غرورآفرین شکست حصر آبادان برنامه‌های متنوعی را در سه شهر آبادان، اهواز و دزفول اجرا خواهند کرد.

تولید موشن گرافیکی با نام «شهیدان زنده اند» جهت انتشار در فضای مجازی یکی از آثار مشترک واحد هنرهای تصویری و تجسمی دفتر آبادان است که در ایام هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

برپایی نمایشگاه نقاشی مجازی، برگزاری کارگاه نقاشی کودک با موضوع دفاع مقدس به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان دفتر آبادان انجام می‌شود.

برپایی نمایشگاه عکس با موضوع تئاتر دفاع مقدس به همت دفتر آبادان و نشست تخصصی «تئاتر و جنگ» با حضور نمایشنامه‌نویسان و کارگردانان تئاتر آبادان و خرمشهر در حوزه هنری دفتر آبادان انجام می‌شود.

همچنین اجرای نمایشنامه‌خوانی سه نمایشنامه «آموزش نظامی»، «فرخنده» و «ساعت وهم»، برگزاری نشست تخصصی آسیب شناسی سینمای دفاع مقدس، اجرای نمایش مستندهای شاخص دفاع مقدس، خوانش فیلمنامه و برگزاری نشست تخصصی آسیب‌شناسی فیلمنامه در دفاع مقدس و تولید سه نمایش رادیویی با موضوعیت دفاع مقدس جهت انتسار در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی هستند که به همت دفتر آبادان اجرایی می‌شوند.

علاوه بر برگزاری کارگاه تولید پوستر در اهواز، به مناسبت این ایام نیز برنامه‌های مختلفی نظیر آیین‌های نمایشی، پرده‌خوانی، نوحه‌های پامنبری، شعرخوانی، کتیبه نقاشی توسط دفتر دزفول در این شهرستان اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه