English

معاون اقتصادی استانداری قزوین:

با استفاده از روش های نوین در بخش مالیات میتوان موجب شفافیت بیشتر و کاهش فساد شود

معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: با استفاده از روش های نوین و سیستم های الکترونیک در بخش مالیات را موجب شفافیت بیشتر و کاهش فساد میشود.

با استفاده از روش های نوین در بخش مالیات میتوان موجب شفافیت بیشتر و کاهش فساد شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی با حضور داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، قاسم زاده رئیس دانشگاه بین الملل، عباسپور مدیرکل امور مالیاتی استان، خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین در سالن اجتماعات دانشکده آینده پژوهی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار شد.

در این همایش علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری قزوین گفت: دانشگاه بین الملل یک ظرفیت ارزشمند در استان است و باید برای پیشبرد امور استفاده بیشتری از آن داشته باشیم.

وی افزود: اگر ارتباط دانشگاه با دستگاههای اجرایی بخوبی برقرار شود و از دانش کاربردی برای رفع مشکلات و چالش استفاده کنیم به نتایج بهتری خواهیم رسید.

رحمانی اضافه کرد: استان قزوین از نظر مالیاتی در رتبه سیزدهم هستیم قرار دارد و با استانهای نفتی فاصله کمی داریم و این ظرفیت باید در مسیر توسعه استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد:  مالیات دو وجه درآمدی و هم ابزار سیاستی دارد که توجه به آنها باید در اولویت قرار گیرد.

این مسئول اظهارداشت: بیشترین بار مالیاتی در قزوین بر دوش تولید است و خدمات سهم کمتری دارد در حالی که ۵۰ درصد اقتصاد ما به خدمات متکی است اما این سهم مالیاتی دریافت نمی شود و سهم تولید بیشتر است.

رحمانی افزود: توزیع بار مالیاتی باید عادلانه باشد تا فشاری به افراد کم درآمد وارد نشود.

همایش مالیات

معاون استاندار اظهارداشت: باید مالیات از مصرف گرفته شود و در این راستا در استان  قزوین ۷ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مالیات دریافت شده که بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده و نقش استان دراین عرصه بخوبی ایفا شده است.

معاون اقتصادی استانداری قزوین استفاده از روش های نوین و سیستم های الکترونیک در بخش مالیات را موجب شفافیت بیشتر و کاهش فساد دانست.

در این مراسم با پیام داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، فعالیت رادیو مالیات در استان قزوین نیز آغاز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه