English

آزادی ۴۴ نفر از مددجویان زندان های استان قزوین

در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 44 نفر از مددجویان استان قزوین طی مراسمی با حضور مسئولان قضایی استان از زندان آزاد شدند.

آزادی 44 نفر از مددجویان زندان های استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم که در حسینیه زندان مرکزی قزوین برگزار شد، گفت: کاهش جمعیت کیفری و ایجاد شرایط آزادی برای مددجویان از اولویت های 15 گانه ریاست قوه قضاییه است و از زمانی که فرد به زندان گرفتار می شود، دستگاه قضایی نیز برای آزادی او تلاش می کند.

وی افزود: آزادی مددجویان در طی سال بخصوص مناسبت ها همواره در دستور کار قرار دارد و فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی شد تا با تلاش های دستگاه قضایی استان، اداره کل زندان ها و ستاد مردمی دیه شرایط آزادی برای برخی مددجویان فراهم شود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: بر همین اساس 44 نفر از مددجویان با استفاده از نهادهای ارفاقی، ثبت اعسار، گذشت شکات از حقوق حقه و کمک های مالی ستاد مردمی دیه از سطح زندان های استان آزاد شدند.

شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: افراد آزاد شده در مراسم امروز غیر از آزادی زندانیانی است که با عفو مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مناسبت دهه مبارک فجر آزاد خواهند شد و در خصوص مددجویان مشمول عفو رهبری پس از ابلاغ شیوه نامه اجرا و بررسی وضعیت مددجویان اقدام خواهد شد.

 گفتنی است این مراسم با حضور دادستان مرکز استان، معاونین قضایی رییس کل و مدیرکل زندان های استان قزوین برگزار شد.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه