English

دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده در دادگستری استان قزوین افتتاح شد

همزمان با ایام دهه فجر دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده در دادگستری استان قزوین به بهره برداری رسید.

دفتر حمایت از کودکان، زنان و خانواده در دادگستری استان قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در این مراسم که در محل معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان برگزار شد، گفت: خانواده به عنوان رکن اساسی جامعه نقش بسزایی در توسعه، رشد و بالندگی جامعه دارد و هر چقدر توجه بیشتری به این حوزه صورت گیرد، قطعاً جامعه ای سالم و رو به تعالی خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی و رویکرد اجتماعی شدن قوه قضاییه در اقدامی تحولی در استان قزوین این دفتر در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین به بهره برداری رسید.

شعبانی در ادامه بیان داشت: این دفتر برای ارتقاء کیفیت رسیدگی به جرایم اطفال، نوجوانان و حمایت از آنها و همچنین حمایت از حقوق زنان و خانواده تاسیس شده تا به صورت ویژه در محاکم قضایی از این افراد حمایت کند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر روند رسیدگی به پرونده‌های مربوط به زنان‌، اطفال و نوجوانان بزه کار به ویژه درجهت تسریع در رسیدگی‌، صدور احکام متناسب و اهتمام به اصلاح و تربیت آنان‌؛ حمایت از زنان‌، اطفال و نوجوانان بزه دیده‌ و ارتفاء کیفی آموزش قضات دادگاه های اطفال‌ از مهمترین وظایف این دفتر می باشد.

گفتنی است این افتتاحیه با حضور رییس دادگستری شهرستان قزوین، جانشین فرماندهی انتظامی، مدیرکل بهزیستی استان و برخی از مدیران استانی برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه