English

دستور دادستان قزوین برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی صرفه جو در بحث حامل های انرژی

دادستان عمومی و انقلاب قزوین طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان خواستار استفاده از ارفاقات و تخفیفات قانونی برای واحدهای تولیدی ای شد که در بحث صرفه جویی و استفاده از حامل های انرژی با تصمیمات استانی همکاری لازم را داشتند.

دستور دادستان قزوین برای حمایت قانونی از واحدهای تولیدی صرفه جو در بحث حامل های انرژی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: با آغاز فصل سرما و افزایش برودت هوا و در راستای پیشگیری از افت فشار گاز در بخش خانگی و شهری، گاز واحدهای تولیدی طی برنامه زمانبندی قطع شد و این واحدهای تولیدی و صنعتی با این تصمیم استانی همکاری لازم را داشتند و در این شرایط حقوق کارگران را نیز علیرغم تعطیلی پرداخت نمودند.

وی افزود: از آنجایی که حمایت همه جانبه از بخش صنعت در دستور کار تمامی دستگاه ها و نهادها قرار دارد؛ طی مکاتبه ای به اداره کل امور مالیاتی و شرکت های خدمات رسان استان اعلام گردید که شرکت هایی که در بحث صرفه جویی حامل های انرژی همکاری داشتند از حمایت های قانونی بهرمند شوند.

 دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بر این اساس واحدهای تولیدی موردنظر در محاسبه و اخذ عوارض مالیاتی و همچنین پرداخت هزینه های آب، برق و گاز از حمایت های قانونی در قالب ارفاقات، تخفیفات و یا تقسیط هزینه ها استفاده خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه