English

دادستان قزوین دستور عودت هزینه های آموزشی اخذ شده در ایام تعطیلی مدارس را ابلاغ کرد

دادستان عمومی و انقلاب قزوین دستور عودت هزینه های آموزشی اخذ شده مدارس در ایام تعطیلی ناشی از برودت هوا را به اداره کل آموزش و پرورش استان ابلاغ کرد.

دادستان قزوین دستور عودت هزینه های آموزشی اخذ شده در ایام تعطیلی مدارس را ابلاغ کرد

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در تشریح این خبر گفت: حسب گزارشات واصله تعطیلی مدارس و مهد کودک ها به دلیل برودت هوا و بارش نزولات آسمانی در هفته های گذشته، تاثیری در کاهش هزینه های آموزشی اعم از شهریه، سرویس ایاب و ذهاب و... نداشته و این امر موجب نارضایتی خانواده ها شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حقوق خانواده ها و دانش آموزان بابت اخذ وجوه اضافی نقض شده و در راستای دستور ریاست قوه قضاییه و دادستان کل کشور و صیانت از حقوق عامه؛ به اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ابلاغ گردید؛ تا اقدامات لازم از سوی مدیران مدارس ضمن محاسبه هزینه های اخذ شده بابت تعطیلات، در صورت وصول هزینه های یاد شده به واریز کننده عودت داده شود و یا برای سال تحصیلی جدید محاسبه شود.

رجبی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این دستور می بایست با دقت صورت گیرد و متخلفین از این دستور از باب ترک فعل و استنکاف از دستور قضایی تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه