English

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین:

در حال حاضر ۸۸ هزار و ۸۷۰ نفر مستمری بگیر در استان داریم

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۸۸ هزار و ۸۷۰ نفر مستمری بگیر در استان داریم که ۲۶۸ هزار و هفتصد و هفتاد و دو نفر بیمه شده اصلی هستند.

در حال حاضر ۸۸ هزار و ۸۷۰ نفر مستمری بگیر در استان داریم

 

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، نشست همیاری مسئولان کمیته همیاری دهه فجر استان قزوین با حضور مدیران کل تامین اجتماعی، مدیریت درمان، بهزیستی، صندوق کارآفرین امید، کمیته امداد و جمعیت هلال احمر استان در سالن اجتماعات اداره تامین اجتماعی قزوین برگزار شد.

در این نشست مطبوعاتی حمید کوزه گرها مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین اظهارداشت: سازمان تامین اجتماعی بعنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی است که از اعتبارات دولتی استفاده نمی کند و در حال حاضر ۵۲ درصد جمعیت کشور با حدود  ۴۴ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در استان قزوین ۶۷ درصد جمعیت تحت پوشش هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین (2)

وی افزود: در حال حاضر ۸۸ هزار و ۸۷۰ نفر مستمری بگیر در استان داریم که ۲۶۸ هزار و هفتصد و هفتاد و دو نفر بیمه شده اصلی هستند .

کوزه گرها بیان کرد: درچند سال اخیر کارهای خوبی در استان صورت گرفته و تقریبا ۴۲ نوع خدمت غیر حضوری شده و ۹۰ میلیون بار مراجعه را کم کرده و در بخش دفترچه الکترونیک ۴۰ میلیون بار مراجعه در دو سال اخیر کاهش یافته است.

تامین اجتماعی

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین تصریح کرد: در استان بیش از 18 هزار و 841 کارگاه فعال است و بیمه شدگان اجباری 182 هزار و 581 نفر، رانندگان 21 هزار و 641 نفر و کارگران ساختمانی بیمه شده 14 هزار و 13 نفر و قالیبافان نیز 1239 نفر بوده اند.

کوزه گر اظهارداشت: در حال حاضر 4 هزار و 423 نفر در استان بیمه بیکاری دریافت می کنند و 80 هزار و 154 نفر نیز بیمه شدگان خاص هستند و از خدمات این اداره برخوردارند.

وی گفت: در راستای حرکت در جهت کمک به ارباب رجوع و بیمه شدگان خوشبختانه پرداخت هزینه ناباروری و مرخصی استعلاجی از شش ماه به ۹ ماه افزایش یافت و در بهبود فضای کسب و کار هم شرایط مناسبی ایجاد شد و توانستیم رتبه برتر در این زمینه در جشنواره شهید رجایی و رتبه برتر در میان ادارات در سه ماهه سوم را کسب کنیم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین

کوزه گر تصریح کرد: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان مطالبه از دولت داریم که ۸۸ هزار میلیارد تومان آن پرداخت شد اما همچنان منابع و مصارف ما همخوانی ندارد به طوری که در استان قزوین ماهانه  ۶۵۳ میلیارد تومان برای مستمری بگیران و بازنشستگان پرداخت می شود در حالی که که درآمدهای ما ۴۹۰ میلیارد تومان است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قزوین (2)

وی اظهارداشت: بعداز چهار سال مطالبات پرداخت نشده خوشبختانه امسال ۸۸ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به بیمه ها پرداخت شد و اگر این روند تداوم یابد می توانیم خدمت رسانی را بهتر انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه