English

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جهت ارتقاء فرهنگ مالیاتی

در دیدار مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین و رئیس دا‌نشگاه بین المللی امام خمینی (ره) بر توسعه همکاری های آموزشی و پژوهشی تاکید شد.

استفاده از ظرفیت های علمی و فرهنگی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در جهت ارتقاء فرهنگ مالیاتی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جلسه شورای سیاستگذاری همایش ملی مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین و  رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

عزیزاله عباس پور، مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه در برگزاری همایش ملی مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور، بر استفاده از ظرفیت نخبگان و جامعه دانشگاهی تاکید کرد و اظهار داشت: بهره‌مندی متقابل از ظرفیت‌ها و امکانات و همچنین توسعه ارتباطات علمی موجب تخصصی شدن فعالیت ها و پیشبرد اهداف نظام مالیاتی خواهد شد.

دکتر قاسم زاده، رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه اظهار داشت: همراهی دانشگاهیان در فعالیت های پژوهشی با تفکر علمی و بر پایه علوم دانش بنیان و نوآور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های پژوهشی به تناسب ظرفیت‌های مشترک قابل بهره‌برداری طرفین، می‌تواند تاثیر بسزایی در برون رفت از چالش‌ها و مشکلات و راهگشای مسائل مختلف دستگاه ها باشد.

وی به ظرفیت علمی پژوهشکده آینده پژوهی اشاره کرد و گفت: این پژوهشکده با ظرفیت بالای علمی آمادگی دارد تا در جهت رفع نیازهای پژوهشی و مأموریت های تخصصی نهادها همکاری نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه