English

با حضور مسولان کشوری و استانی ؛

افتتاح کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین

کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین در مراسمی به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و مسولانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 افتتاح کیوسک اطلاع رسانی مالیاتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، این کیوسک در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین راه اندازی شده و اطلاعات مربوط به حوزه مالیات را در اختیار شهروندان مراجعه کننده قرار می دهد و پاسخگوی سوالات آنان است.

داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی در این مراسم گفت: استفاده از فناوری روز به ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی به مودیان مالیاتی یکی از مهمترین اهدافی است که مورد توجه ویژه نظام مالیاتی است.

وی افزود: ایجاد کیوسک‌ اطلاع‌رسانی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور مراجعان انجام می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به ارباب رجوع، گفت: ایجاد این کیوسک‌ها را می‌توان در راستای سیاست‌های اصولی نظام مالیاتی در بخش توسعه فناوری اطلاعات و تکریم ارباب رجوع ارزیابی کرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: دریافت نوبت، راهنمای مراجعه به حوزه مالیاتی، تعیین وقت ملاقات با مدیران کل و اطلاع رسانی فرایند ها از جمله قابلیت های این کیوسک اطلاع رسانی است.

کیوسک مالیاتی

وی افزود: با ایجاد این کیوسک‌ها مودیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی، بدون هیچ واسطه‌ای به اطلاعات حوزه مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند.

دکتر منظور گفت: مهم ترین ویژگی اجرای این طرح این است که مراجعان دیگر سرگردان نمی شوند و به صورت مستقیم و بسیار سریع می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

پیش از این نیز در مراسمی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی در حاشیه همایش مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور نرم افزار (اپلیکیشن) "رادیو مالیات" راه اندازی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه