English

با حضور مسئولان کشوری برگزار شد؛

رونمایی از موزه مجازی تنوع زیستی در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران

همزمان با دهه مبارک فجر، موزه مجازی تنوع زیستی با حضور معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران رونمایی و به بهره برداری رسید.

رونمایی از موزه مجازی تنوع زیستی در اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، دکتر نورالله مرادی معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مراسم رونمایی از موزه مجازی تنوع زیستی اظهار داشت: حوزه محیط زیست باید از همه تکنولوژی و دانش های روز استفاده کند و موضوع حفاظت محیط زیست می‌تواند با کمک تکنولوژی پیشرفت کند.

وی با اشاره افزایش چشمگیر فعالیت در فضای مجازی، ادامه داد: اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی به دلیل برخورداری از خلاقیت بسیار مهم است و از این ظرفیت کاربران فضا مجازی و علاقمندان حوزه محیط زیست بهره می برند.

معاون آموزش سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: محیط زیست مازندران در حوزه آموزش پیشرو و فعال است و فعالیت های خلاقانه و اثرگذار در حوزه آموزش محیط زیست مازندران همچون پیام های آموزشی و انیمیشن های زیست محیطی انجام گرفته است.

وی درباره ضرورت احداث موزه مجازی تنوع زیستی تصریح کرد: با احداث موزه مجازی تنوع زیستی بستری مناسب برای علاقمندان به محیط زیست فراهم کرده تا در قالب یک تور مجازی بازدیدی از مجموعه حیات وحش استان  داشته باشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نیز افزود: اعتبار احداث موزه تنوع زیستی از اعتبارات حوزه آموزش در نظر گرفته شده است.

عطاالله کاویان با بیان اینکه امروزه تعداد زیادی از گردشگران و دانش آموزان علاقمند به بازدید از تنوع زیستی _ گونه های گیاهی و جانوری، پناهگاه های حیات وحش و پارک های ملی هستند، ادامه داد: با فراهم کردن این فضا در تلاش هستیم، آسیب های زیست محیطی را به حداقل برسانیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: عمده پروژه ها در حوزه محیط زیست مازندران با همکاری شرکت های دانش بنیان است و  از ظرفیت های موجود دانش بنیان ها برای حفظ محیط زیست استفاده می نمائیم.

همچنین علاقمندان به بازدید از موزه حیات وحش نیز به صورت مجازی و با مشاهده اطلاعات علمی در سایت اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، به نشانی: mazandaran.doe.ir مراجعه و از آن بازدید نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی