English

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس:

۴۰ هزار متر به فضای شهر چالوس اضافه می شود

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: شهرداری چالوس با دانشکده علوم و فنون دریایی توافقی انجام داد که طی آن حدود 40 هزار متر زمین به فضای شهری چالوس اضافه شد.

40 هزار متر به فضای شهر چالوس اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، صابر سام دلیری رئیس شورای شهر چالوس در آیین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مدیریت شهری چالوس با اشاره اینکه با وجود برخی محدودیت های اقتصادی در کشور، اقدامات بسیار زیادی در راستای خدمت به شهروندان صورت گرفته است، اظهار داشت: امروز در افتتاحیه پروژه ای هستیم که به نظر من در میان مدت انجام شد و این روند خدمتی تداوم خواهد داشت.

وی با قدردانی از مدیریت شهری، معاونان و پرسنل زحمتکش شهرداری چالوس، ادامه داد: الحق و الانصاف با وجود همه مشکلات، سعی می‌کنند با نهایت توان موضوعاتی که در حوزه مسائل شهری است را پیگیری و حل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: در حال تدوین بودجه سال 1402 هستیم که می تواند در کل ادوار شهرداری چالوس بی‌سابقه باشد و فکر کنم در شهرداری های منطقه، شاید جز 45 شهرداری استان مازندران از نظر مقدار رقم بودجه باشیم.

وی تصریح کرد: یک زمانی شهرداری چالوس در غرب مازندران بهترین شهرداری چه از نظر تعداد پرسنل چند مرتبه بالاتر از بقیه بود و اکنون هم در هفته گذشته به درجه بالاتر ارتقا پیدا کرد که این هم به تلاش شهردار محترم، معاونین محترم، پرسنل شهرداری و حمایت‌هایی که شورای اسلامی شهر چالوس از این دوستان انجام دادند این هم در نهایت به نظر من به نفع شهر است.

سام دلیری بیان داشت: پانصد متر در محله اشکاردشت به محلات هدف ما در چالوس اضافه شد و خدماتی که مدیریت شهری در محلات به محلات انجام می دهند امیدواریم بتوانیم اقدامات مؤثری انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین محلات شهری از نظر جمعیتی، در ماه های گذشته در اختیار شهروندان عزیز قرار گرفته و مورد استقبال واقع شده است، عنوان داشت: زمانی بازار روز چالوس در سطح مازندران و کشور منحصربفرد بود اما شرایط فعلی آن مطلوب نیست و به همین منظور اصلاح آن در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است و پروژه سنگ فرش و بازسازی سقف مغازه های آن در دستور کار قرار گرفت.

 رئیس شورای اسلامی شهر چالوس معضل ترافیک را از مشکلات دیرینه این شهر دانست و افزود: امروز در شورای ترافیک مصوب شد تا چهارراه در خیابان 17 شهریور به صورت هوشمند شود و همچنین شهرداری چالوس با دانشکده علوم و فنون توافقی انجام داد که طی آن حدود 40 هزار متر زمین به فضای شهری چالوس اضافه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه