English

شهردار کاشان خبر داد؛

کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه شهری همزمان با دهه فجر در کاشان

شهردار کاشان از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از 14 پروژه‌ شهری به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی خبر داد.

کلنگ زنی و بهره‌برداری از 14 پروژه شهری همزمان با دهه فجر در کاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: رونمایی و بهره‌برداری از 8 پروژه و کلنگ زنی 6 پروژه شهری به مناسبت این ایام فرخنده از سوی مدیریت شهری انجام می‌گیرد.

وی، از برگزاری آیین کلنگ زنی و بهره‌برداری از 14 پروژه شهری در روز پنجشنبه بیستم مهرماه خبر داد و گفت:  در آخرین روزهای دهه فجر، مناطق پنج گانه شهری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها خواهند بود.

شهردار کاشان در خصوص پروژه‌هایی که کلنگ آن در پایان هفته به زمین می‌خورد عنوان کرد: پروژه ساختمان ناحیه سه منطقه دو و خانه فرهنگ در بلوارکارگر با 19 میلیارد ریال اعتبار، پارک بانوان خیابان شهید شاه حمزه با 60 میلیارد ریال اعتبار، خانه فرهنگ شهرک خاتم الانبیا(ص) با 50 میلیارد ریال اعتبار، احداث میدان و اجرای طرح اصلاح هندسی خیابان امیرالمومنین(ع) با 30 میلیارد ریال اعتبار، پیست دوچرخه سواری پارک آیت‌الله مدنی با 20 میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن طاهرآباد با 27 میلیارد ریال اعتبار از جمله پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بخشنده در ادامه، از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بهسازی کوی شهیدان دقیقی با 20 میلیارد ریال اعتبار، بلوار امین و عدالت با 30 میلیارد ریال اعتبار، پارک کشاورز واقع در لتحر با 34 میلیارد ریال اعتبار، پارک کودک شعرباف در انتهای بلوار صنعت با 15 میلیارد ریال اعتبار، بوستان انار واقع در راوند با 15 میلیارد ریال اعتبار و افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع غربالگری واقع در بلوار شهداء با 12 میلیارد ریال خبر داد.

وی همچنین از رونمایی و بهره‌برداری از خودرو و دستگاه رنگ‌آمیزی و خط‌کشی جداول و معابر در دهه فجر نیز خبر داد و گفت: برای اولین بار خودرو اتوماتیک و هوشمند خط‌کشی دو جزئی برای معابر شهری با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال خریداری و به ناوگان ماشین آلات شهرداری اضافه شد.

شهردار کاشان آغاز به فعالیت سامانه جامع خدمات نرم‌افزاری سازمان آرامستان‌ها "بهشت" به منظور ارائه خدمات مربوط به گلزار شهدا و متوفیان به صورت آنلاین و غیرحضوری را نیز یادآور شد و از صرف اعتبار 1.5 میلیارد ریالی برای طراحی و اجرای آن خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه