English

شهردار کاشان خبر داد؛

اجرای ۱۳ ویژه برنامه در سالروز شهادت علی‌بن‌باقر(ع) در کاشان

شهردار کاشان از اجرای ویژه برنامه «حضرت سلطان علی، سفیر جهاد تبیین» به مناسبت ۲۷ جمادی‌الثانی، سالروز شهادت حضرت سلطان علی بن محمد باقر(ع) در کاشان خبر داد.

اجرای ۱۳ ویژه برنامه در سالروز شهادت علی‌بن‌باقر(ع) در کاشان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه با بیان اینکه وجود  مرقد مطهر علی بن باقر در مشهد اردهال کاشان، نشان از ولایتمداری مردم این منطقه است، گفت: این ویژه برنامه با تلاش فرهنگ‌سراهای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری از ۲۷ دی تا ۱ بهمن‌ماه در ۱۳  نقطه مختلف کاشان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به این ویژگی حضرت، که برای رسیدگی و حل مشکلات دینی مردم در بعضی از مناطق، طبق خواسته آنها به سویشان می‌شتافت، زیارت حضرت سلطان علی بن محمد باقر(ع) را همانند زیارت جد بزرگوارشان امام حسین(ع) برشمرد.

شهردار کاشان خاطر نشان کرد: این ویژه برنامه در حسینیه‌ها و مساجدِ محلات و با تقدیر از خادمان زیارت حضرت سلطان علی بن محمدباقر(ع) و اهدای هدایای فرهنگی در هر برنامه و همچنین با سخنرانی، شعرخوانی، مداحی از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه در شامگاه جمعه ۳۰ دی‌ماه در مجموعه تالار شهر برگزار و به صورت مستقیم از شبکه اصفهان پخش می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه