English

شهردار کاشان خبرداد؛

حضور همزمان ده‌ها اکیپ عمرانی برای اتمام ابرپروژه شهرکاشان

شهردار کاشان گفت: پیاده‌روسازی مربوط به ابرپروژه شهر توسط عوامل اجرایی مناطق دو و پنج به صورت همزمان در حال اجراست.

حضور همزمان ده‌ها اکیپ عمرانی برای اتمام ابرپروژه شهرکاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حسن بخشنده امنیه با اشاره به گام پایانی اجرای ابرپروژه شهر بیان کرد: در کنار عملیات عمرانی و اجرایی در بخش‌های مختلف کریدور زیرگذر که به همت معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) صورت می‌گیرد، فرآیند اجرای پیاده‌روهای طرفین پروژه نیز با تلاش بی‌وقفه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه پیاده‌روسازی مربوط به ابرپروژه شهر توسط عوامل اجرایی مناطق دو و پنج به صورت همزمان در حال اجراست افزود: این عملیات حدفاصل بلوار شهید معمار تا تقاطع خیابان فلسطین و بلوار خلیج فارس، حدفاصل بلوار سردار شهید حاج علی فارسی تا حکمت 83 و بلوار شهید معمار تا بوستان شهید فارسی را در برمی‌گیرد.

شهردار کاشان، اجرای فضای سبز، لوله‌گذاری و آب‌رسانی ، تخریب و جمع آوری بلوک فرش های قدیمی و اجرای بلوک فرش جدید، جدول گذاری ، مخلوط‌ریزی، شفته‌ریزی، تسطیح و خاکبرداری ، بتن ریزی، جمع آوری پایه چراغ های قدیمی و نصب پایه چراغ‌های جدید، اجرای تأسیسات، تبدیل برق‌رسانی هوایی به زمینی و...را از جمله اقداماتی نام برد که در قالب فعالیت اکیپ‌های مختلف انجام گرفته است.

بخشنده امنیه افزود: 3.5 کیلومتر جدول‌گذاری، 19 هزار متر مربع بلوک فرش، 5 هزار متر لوله‌گذاری برای آبیاری قطره‌‌ای فضای سبز و... تنها نمونه‌هایی از حجم فعالیت در حوزه پیاده‌روسازی ابرپروژه شهر به شمار می‌رود.

وی، با بیان اینکه این ده‌ها اکیپ صرفا مربوط به مناطق و منحصر به اجرای پیاده‌رو است گفت: این اکیپ‌ها، غیر از پیمانکاران متعدد دیگر شهرداری است که زیر نظر معاونت‌ها و سازمان‌ها، به انجام اقدامات فنی و اجرایی در بخش‌های مختلف زیرگذر می‌پردازند.

شهردار کاشان با تأکید بر فعالیت بی‌وقفه تمام اکیپ های عمرانی در جهت تداوم و اتمام عملیات پیاده روسازهای پروژه بزرگ شهر، از صبر و شکیبایی شهروندان به ویژه کسبه و ساکنین مجاور پروژه و همکاری آنان قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه