English

همزمان با پنجمین روز دهه فجر؛

۸ طرح در بخش برزک کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

در ایام الله دهه فجر 8 طرح عمرانی، اقتصادی در شهرستان کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 8 طرح در بخش برزک کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، همزمان با ایام مبارک دهه فجر 8 طرح عمرانی، اقتصادی در شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال در بخش برزک با حضور فرماندار ویژه کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل:افتتاح فاز سه، محور کاشان_برزک _موته (حدفاصل ورکان،آزران،ترش آب)شامل ۹ کیلومتر آسفالت محور که هر کیلومتر بالغ بر ۱۲ هزار میلیارد ریال هزینه صرف شده، که هزینه شانه سازی محور به طول ۱۴ کیلومتر ۳۰ هزار میلیارد ریال و هم چنین هزینه ایمن سازی سه راهی ویدوج نیز بالغ بر ۷ میلیارد ریال می باشد.

افتتاح و نصب سیستم پایش تصویری در سرتاسر بخش برزک، ورودی و خروجی روستاها با اعتباری بالغ ۱۵ هزار میلیارد ریال ،توسط بخشداری و دهیاری بخش برزک است.

افتتاح کارخانه کنستانتره ،آب میوه صباغیان

این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع احداث و طرح توسعه آن ۱۴۰۰ متر مربع که خط تولید شامل" گلاب، عرقیات، آب معدنی و تولید کنستانتره شاتوت، نوشیدنی و شربت های گیاهی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و اشتغال بیش از ۱۵ نفر است.

بخشدار برزک در ارتباط با طرح های برزک بیان داشت: از آنجا که منطقه برزک قطب شاتوت در ایران می باشد و هم چنین که یکی از برنامه های ما برای ایجاد خط تولید کنستانتره شاتوت بخاطر کم آب بودن این گیاه نسبت به دیگر کشت های منطقه  است.

محمرضا قندی گفت: بهسازی  و آسفالت محور گردشگری سعد آباد برزک شامل"یک کیلومتر زیر سازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال

وی افزود:سنگ فرش و جداره سازی محور تاریخی مصلی شامل ۳ هزار متر مربع کف فرش و جداره سازی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال می باشد.

کلنگ زنی و گاز رسانی ناحیه صنعتی سده ، ۲۳۰۰ متر طول شبکه و خط لوله ۴و ۶ اینچ فلزی

کارگاه تولید رشته آشی و پلویی حمیدی در روستای ویدوجا در ساختمانی به مساحت ۲۰۰ متر مربع که با تسهیلات بنیاد برکت در سال ۱۴۰۰ مبلغ ۱ میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون هزینه صرف شده

کلنگ زنی طرح ۲ بانده سازی محور کمر بندی برزک به طول ۳ کیلومتر که با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال  است.

لازم به ذکر است برزک منطقه کوهستانی در ۴۵ کیلومتری کاشان قرار دارد .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه