English

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد؛

برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف مناطق محروم استان مازندران و ترویج فرهنگ تعاون و راه اندازی کسب و کارهای گروهی و تعاونی از اهداف مهم این اقدام جهادی است.

برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی باقری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با تبریک ایام الله مبارک فجر اظهار داشت: حوزه تعاون این اداره کل در همین راستا و به مناسبت دهه فجر نسبت به برپایی پایگاه جهادی با شعار «تعاون - خدمت جهادی» در مناطق محروم و روستاهای دور دست شهرستان های ساری، قائمشهر، نور و نوشهر اقدام کرده است.

وی ادامه داد: این پایگاه جهادی با همکاری شرکتهای تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی شکل گرفته و ماهیت خدمت رسانی دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف مناطق محروم استان مازندران و ترویج فرهنگ تعاون و راه اندازی کسب و کارهای گروهی و تعاونی از اهداف مهم این اقدام جهادی است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام جهادی از 18 لغایت 23 بهمن ماه در جریان خواهد بود، تصریح کرد: پایگاه جهادی این اداره کل و شرکت های تعاونی بهداشتی و درمانی در روز 18 بهمن ماه در روستای علی آباد عسگرخان نوشهر، 20 بهمن در روستای شیرکلای بخش چمستان نور، 21 بهمن در روستای مرگاو علیا بخش دودانگه ساری و 23 بهمن در شهرک صنعتی رستمکلای قائمشهر با حضور پزشکان حاذق و متخصص و کارشناسان خبره بخش تعاون از ساعت 8 صبح الی 17 عصر برپا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه