English

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق همزمان با دهه فجر در شهرستان اصفهان

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد.

افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق همزمان با دهه فجر در شهرستان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا کشانی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق در دهه فجر گفت: این طرح ها شامل هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، اصلاح ساختارهای فرسوده و قدیمی شبکه، اصلاح و رفع شبکه‌های معارض در سطح شهر و معابر شهری و نیرو رسانی به مشترکان و متقاضیان جدید در شهرستان اصفهان می باشد.

وی بابیان اینکه یک میلیون و 270 هزار مشترک در شهرستان داریم، بیان داشت: شرکت توزیع برق شهرستان پنج شهرستان اصفهان، کوهپایه، نطنز، ورزنه وجرقویه راتحت پوشش خود دارد.

این مقام مسئول گفت: شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با توجه به شرایط آلودگی هوا و بحران انرژی، دو مبحث جدی را در سر لوحه کار خود قرار داده است.

 سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه توسعه سامانه های تولید برق خورشیدی در سرلوحه کارهای شرکت توزیع برق است ، افزود: باسرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه احداث بزرگترین نیروگاه‌ خورشیدی کشور در کوهپایه انجام شد.

کشانی با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکین بیان داشت: در حال حاضر کشور با چالش انرژی مواجه است و با پیک بار و مصرف در تابستان و تولید برق مواجه هستیم و در زمستان هم با توجه به افزایش مصرف سوخت به‌دلیل سرمای هوا و کمبود سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های حرارتی با کمبود تولید برق مواجه هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به طرح های افتتاح شده در دهه فجر گفت: سامانه سپهر که همان سامانه پردازش هوشمند به روز رسانی شبکه است در زمینه هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه به مناست دهه مبارک فجردر شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افتتاح گردید.

کشانی در خصوص سامانه سپهر توضیح داد: در این سامانه کلیه اطلاعات مشترکین را بصورت مکانیزه در قالب نرم افزارهای جی آی اس و یا نرم افزارهای اطلاعات مکانی  در اختیار داریم که با استفاده از این نرم افزار در قالب بهره برداری و خدمات مشترکین به روز رسانی قبوض و اطلاع رسانی خاموشی ها استفاده می شود.

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان ادامه داد: سامانه سپهر، کلیه تغییراتی که در شبکه و یا در قالب حادثه و یا مانور در شبکه رخ دهد اطلاعات مشترکان را به‌صورت هوشمند به روز رسانی می‌کند و به صورت زیرساخت در اختیار سایر واحدهای شرکت از جمله بهره برداری و مشترکان قرار می‌دهد.

وی گفت : در قالب اتوماسیون شبکه ۳۱ میلیارد تومان ، ۱۶ میلیارد تومان برای افزایش قدرت مانور شبکه، ۱۲۳ میلیارد تومان در راستای بازسازی و نوسازی شبکه، ۱۳۴ میلیارد تومان در زمینه تامین برق مشترکان جدید، ۱۵ میلیارد تومان برای تامین روشنایی های جدید و ۱۵ میلیارد تومان هم برای مدیریت بار و مکانیزاسیون شبکه برای خاموشی ها و کنترل و مدیریت پیک بار هزینه شده است.

کشانی با بیان اینکه مدیریت مصرف یکی از وظایف اصلی ما محسوب می گردد، بیان داشت: امسال برای ۸۰ هزار دانش آموز آموزش‌های صرفه جویی ارائه و تفاهم نامه ای در زمینه مدیریت مصرف انرژی با آموزش و پرورش استان امضا شد.

این مقام مسئول در ادامه به اقدامات صورت گرفته در شرکت توزیع برق اصفهان اشاره کرد و گفت:بیش از ۲۳ هزار کنتور هوشمند میزان مصرف مشترکان را به طور کامل رصد می کنند و مشترک از میزان مصرف برق خود، آگاهی پیدا می کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره باینکه طرح هایی از وزارت نیرو به شرکت های توزیع ابلاغ شد که مشوق های خوبی برای مردم است، گفت: یکی از این طرح ها برای کاهش مصرف  طرح ۱مساوی ۵ است  که هدیه ای برای مشترکین کم مصرف می باشد که در این راستا مبلغ ۴۵ میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه