English

بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای تجهیز کلینیک‌های دندانپزشکی دولتی دزفول هزینه شد

رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: ۱۴.۵ میلیارد ریال برای تجهیز کلینیک‌های دندانپزشکی یازهرا و بیمارستان بزرگ دزفول هزینه شد.

بیش از ۱۴ میلیارد ریال برای تجهیز کلینیک‌های دندانپزشکی دولتی دزفول هزینه شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، سعید نظری روز چهارشنبه افزود: خدمات دندانپزشکی در مراکز دولتی در حال توسعه است و با خرید دستگاه جدید و ارائه خدمات دندانپزشکی در بیمارستان بزرگ دزفول و کلینیک ویژه یازهرا (س) راه توسعه در مراکز دولتی هموار شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات دندانپزشکی به بیماران مرکز دندانپزشکی بیمارستان بزرگ دزفول با فعال سازی و راه اندازی مرکز خدمات دندانپزشکی تحت بیهوشی در آن (سانتر تروما) و بکارگیری سه متخصص دندانپزشکی و ۲ دندانپزشک عمومی طرحی، گام‌های استورای برای توسعه دندانپزشکی دولتی برداشته خواهد شد.

نظری گفت: برای تکمیل و استفاده از ظرفیت‌های مرکز دندانپزشکی بیمارستان تجهیزات مورد نیاز اعم از یونیت، ساکشن و رادیوگرافی تک دندانی خریداری و نصب شده است.

رئیس اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به توسعه خدمات در کلینیک دندانپزشکی یازهرا (س) بیان کرد: یک دستگاه OPG پانورکس دندانپزشکی با ارزش هفت میلیارد ریال از اعتبارات دولتی خریداری و در کلینیک دندانپزشکی یازهرا (س) نصب شد.

وی افزود: برای ارتقا و توسعه خدمات با کیفیت دندانپزشکی دولتی برای عموم شهروندان، واحد دندانپزشکی اداره تعالی خدمات بالینی معاونت درمان با همکاری اداره تجهیزات پزشکی معاونت درمان، با برنامه ریزی و تأمین امکانات و تجهیزات دندانپزشکی مورد نیاز، پیگیری‌های مستمری تا حصول نتیجه انجام خواهد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه