English

رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خبر داد؛

اجرای ۳۲ طرح درمانی در مناطق محروم دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اجرای ۳۲ طرح درمانی در مناطق محروم شهرستان دزفول در دستور کار است و بخشی از آنها طی روزهای آینده کلنگ‌زنی می‌شوند.

اجرای ۳۲ طرح درمانی در مناطق محروم دزفول

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علیرضا خسروپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول روز چهارشنبه در یکصد و چهارمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر دزفول در سالن جلسات این شورا افزود: پیگیری برای رفع مسائل درمانی مناطق سخت گذر با احداث مراکز شبانه روزی و افزایش سطح خدمات درمانی و احداث مراکز جامع سلامت در مناطق سردشت و شهیون از اقدامات انجام شده در مناطق محروم شهرستان دزفول هستند.

وی درخصوص تکمیل بیمارستان یازهرا گفت: جلسات فشرده و گسترده‌ای در این خصوص با معاونین رئیس جمهور برگزار و بدهی‌ گذشته این بیمارستان پرداخت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: امیدواریم با اعتبارات در نظر گرفته شده تا پایان سال پیشرفت طرح بیمارستان یازهرا به ۸۰ درصد برسد و مجوزهای استخدام نیز گرفته شوند.

وی افزود: تسویه بدهی‌ها و مطالبات کادر درمان و پرسنل دانشگاه علوم پزشکی و پیگیری برای خرید تجهیزات و خدمات در کلینیک‌های تخصصی افشار و یازهرا با کمترین قیمت‌ها از دیگر اقدامات انجام شده می‌باشند.

خسروپناه با بیان اینکه در حال حذف مراکز غیرتخصصی دزفول با کمک دادستان هستیم، اظهارداشت: دانشگاه علوم پزشکی دزفول در نگاه به خدمات درمان در سطح فوق تخصصی و جلوگیری از مراجعه به تهران و مرکز استان در زمینه نازایی و سرطان حرف اول را می زند.

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، جامعه پزشکی و مدافعین سلامت از توجه شورای اسلامی شهر دزفول به حوزه درمان و دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد.

لزوم معرفی دزفول به عنوان یکی از مراکز گردشگری سلامت کشور

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به ظرفیت‌های درمانی این شهرستان گفت: این شهرستان باید به عنوان یکی از مراکز گردشگری سلامت کشور معرفی شود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ توسط منافقین کوردل به شهادت رسیدند ابراز امیدواری کرد دولت دکتر رئیسی با عنایات حضرت ولی عصر(عج) در راهی که برای رفع مشکلات دنبال می‌کند، موفق باشد.

پرآور با تبریک روز پزشک اظهارداشت: جامعه پزشکی در ۴۲ سال گذشته به ویژه در ایام جنگ، کرونا و محرومیت زدایی، خدمات زیادی به نظام ارائه و بسیجی وار وارد عمل شده‌ و خدمات مثمر ثمری ارائه داده‌اند.

وی با قدردانی از خدمات خیرین سلامت در شهرستان دزفول افزود: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی دزفول به منظور ایجاد مراکز درمانی در مناطق کم برخوردار با همکاری فرماندار، نماینده و خیرین گام‌های بزرگی برداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر دزفول با بیان اینکه بیمارستان یازهرا نخستین بیمارستان دولتی دزفول است، گفت: تمام مراکز درمانی شهرستان توسط خیرین احداث شده‌اند.

وی با اعلام آمادگی مجموعه شورای شهر برای مشارکت در رفع مشکلات درمانی منطقه افزود: دولت در نظر دارد ۲۰۰ بیمارستان را به عنوان مرکز گردشگری سلامت اعلام کند ضمن اینکه باید با توجه به ظرفیت‌های دزفول پیگیری‌های لازم برای حضور این شهر در مجموعه مراکز گردشگری سلامت کشور قرار گیرد. 

اعضای شورای اسلامی شهر دزفول نیز در این نشست نظرات و سوالات خود را در حوزه درمان مطرح و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی دزفول پاسخگوی سوالات مطرح شده بودند.

در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از خسروپناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول قدردانی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه