English

سرپرست حوزه های علمیه برادران استان مرکزی:

جشنواره گفتمان خدمت نمادی از پرچمداری روحانیت از ابتدای انقلاب تاکنون است

مراسم اختتامیه جشنواره گفتمان خدمت با حضور هاجری ریاست جشنواره گفتمان خدمت، ربیعی سرپرست حوزه علمیه برادران استان مرکزی، مجید مومنی مدیر کل کمیته امداد استان و جمعی از ولی نعمتان تحت حمایت و همچنین مردم شریف استان در محل مصلی بزرگ کلانشهر اراک برگزار شد.

جشنواره گفتمان خدمت نمادی از پرچمداری روحانیت از ابتدای انقلاب تاکنون است

به گزارش خبرگزاری موج مرکزی، ربیعی سرپرست حوزه های علمیه برادران استان مرکزی در این مراسم گفت: بنا به فرمایش سرداردلها، سلیمانی اگر امروز کسی بوی شهید از کلام و اخلاقش استشمام شد، شهید میشود و شرط شهید شدن شهید بودن است.

وی افزود: در سیره زندگی سردار دلها اگر خوب دقت کنیم قله های اخلاص و ولایت‌پذیری را فتح کرده بود، خوشا به حال کسانی که امروز درگروه های جهادی فعالیت می‌کنند.

سرپرست حوزه های علمیه برادران استان مرکزی با اشاره به اینکه این نمایشگاه نمادی از پرچمداری روحانیت در دوران انقلاب اسلامی است و خوشبختانه انجام این حرکات مورد رضای پروردگار واقع شده است، اظهار داشت: از نماینده ولی فقیه و تمامی عزیزانی که در برگزاری این مراسم زحمت کشیدند و به خصوص از حوزه علمیه خواهران بسیج، طلاب، سپاه پاسداران، صدا و سیما و اصحاب رسانه تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه همدلی رفاقت و کار جهادی در امدادگران کمیته امداد و در راس آنها جناب آقای مومنی مدیرکل محترم کمیته امداد استان مرکزی در برگزاری به خوبی گفتمان خدمت بسیار جای تقدیر و تشکر دارد،بیان داشت: امروز گفتمان سازی حرکت جهادی بسیار ارزشمند است و جهاد تبیین از مصادیق بارز آن گفتمان سازی حرکت جهادی است و در زمان کنونی باید همه ی مردم برای خدمت احساس مسئولیت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه