English

شهردار نجف آباد در گفتگو با موج خبر داد؛

هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای جدول‌گذاری معابر نجف آباد

شهردار نجف آباد از هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای ۵۱ هزار متر جدول‌گذاری معابر نجف آباد خبر داد.

هزینه ۲۳۵ میلیارد ریالی برای جدول‌گذاری معابر نجف آباد

 عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ازپایان عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه این شهر طی شش ماهه نخست امسال در راستای جریان خدمت خبر داد و گفت: برای اجرای این اقدام ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای عملیات جدول‌گذاری سطح شهر، گفت: این عملیات در راستای بهسازی و ساماندهی معابر و هدایت آب‌های سطحی اجرایی می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای عملیات جدول‌گذاری با توجه به اهمیت و ضرورت مسائل عمرانی شهر، صورت می‌گیرد، افزود: مدیریت شهری با هدف ساماندهی معابر و نهرهای سطح شهر و همچنین زیباسازی فضاهای شهری و مناسب‌سازی پیاده‌روها و جداول، عملیات بهسازی و مرمت جداول و کانال های معابر را انجام می‌دهد.

شهردار نجف آباد ادامه داد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات رسانی شهرداری به شهروندان و ساکنان مناطق مختلف شهری است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه جریان خدمت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز نخست جدول‌گذاری، کانیوگذاری، بلوک‌چینی و بتن‌ریزی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه به طول ۵۱ هزار متر و ۶۱۰۰ متر مکعب انجام شده است، تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۲۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

امامی خاطرنشان کرد: در ادامه فرایند اجرای فعالیت های عمرانی در سطح شهر و ارائه خدمات با هدف ارتقای سطح کیفی معابر و افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان، عملیات جدول‌گذاری معابر فرعی نیز انجام خواهد شد.

شهردار نجف آباد تاکید کرد: ساماندهی و رفع نواقص جداول در سطح معابر از اقدامات خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان است که در راستای ساماندهی وضعیت آب‌های سطحی و جمع‌آوری فاضلاب اجرا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه