English

شهردار نجف‌آباد در گفتگو با موج خبر داد؛

اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریالی برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در نجف‌آباد

شهردار نجف‌آباد از اعتباری نزدیک به 600 میلیارد ریال برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر نجف‌آباد خبر داد.

اعتبار 600 میلیارد ریالی برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی در نجف‌آباد

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، ضمن تبریک روز صنعت حمل و نقل به فعالان این عرصه با بیان اینکه برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی این شهر 575 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است، گفت: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ کولردار و 62 دستگاه خودروی ون توسط شهرداری این شهر خریداری شده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهم اقدامات سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف آباد، اظهار کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و به‌منظور ساماندهی و برون‌رفت از این شرایط، برنامه‌ریزی لازم برای تقویت حوزه حمل‌ونقل درون شهری انجام شده است.

این مقام مسئول با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده و طرح های پیش‌بینی شده برای جوان‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجف‌آباد، تصریح کرد: تعداد ۲۰ دستگاه اتوبوس بنز ۴۵۷ کولردار جدید به مبلغ 257 میلیارد و 900 میلیون ریال توسط شهرداری خریداری شده است که به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه در حال پیگیری برای خرید تعداد ۱۰ دستگاه اتوبوس هستیم، خاطرنشان کرد: خرید تعداد 62 دستگاه خودروی ون با 266 میلیارد و 900 میلیون ریال و ۵۰ دستگاه مینی‌بوس دو درب توسط شهرداری در حال پیگیری است.

امامی با بیان اینکه برای بازسازی تعداد 20 دستگاه اتوبوس فرسوده مبلغ 257 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، ادامه داد: بازسازی کامل هفت دستگاه اتوبوس بر اساس نظر کمیته فنی با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال انجام شده و مجدد مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی افزود: در آینده ای نزدیک طرح جایگزین اتوبوس‌های مدل بالا توسط مالکان و بهره‌برداران بخش خصوصی به جای اتوبوس‌های فرسوده و مدل پایین فعال در خطوط اتوبوسرانی نجف آباد اجرا می‌شود.

شهردار نجف آباد اظهار کرد: ساخت تعداد 72 سایبان جدید متناسب با مبلمان شهری با 33 میلیارد ریال اعتبار انجام شده است و نصب آن‌ها در مناطق مختلف شهرداری پس از فرایند قانونی انجام می‌شود، همچنین پیش‌بینی ساخت و تعویض تعداد ۱۵ باجه جدید فروش و شارژ کارت شهروندی برای نصب در سطح شهر در دستور کار شهرداری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی