English

امامی خبر داد؛

آسفالت ۳۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر نجف‌آباد / استفاده از ۳۰ هزار تن آسفالت

شهردار نجف آباد گفت: ۳۶۰ هزار مترمربع از معابر شهر نجف‌آباد در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ آسفالت شد.

آسفالت ۳۶۰  هزار مترمربع از معابر شهر نجف‌آباد / استفاده از ۳۰ هزار تن آسفالت

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار موج اصفهان، گفت: در راستای تحقق و استمرار جریان خدمت، طی شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج‌گانه به مساحت ۳۶۰ هزار متر مربع انجام شد.

وی با اشاره به پروژه‌های لکه‌گیری و آسفالت معابر شهر نجف آباد، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مدیریت شهری ارائه خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است.

وی افزود: در راستای بهبود عبور و مرور و سیما و منظر شهری با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت به طور مستمر و پراکنده در معابر و خیابان‌های  مناطق پنج‌گانه در دست اجرا است.

 شهردار نجف آباد تصریح کرد: به منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر، عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.

وی ادامه داد: در راستای تحقق و استمرار جریان خدمت، در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ پایان عملیات اجرایی فاز نخست لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی مناطق پنج‌گانه به مساحت ۳۶۰ هزار مترمربع  و استفاده از ۳۰ هزار تن آسفالت با صرف هزینه‌ای معادل ۵۷۰ میلیارد ریال را شاهد بودیم.

امامی تاکید کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر شهر و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و روکش آسفالت طبق اولویت‌بندی و بر اساس درخواست مناطق انجام خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت درزگیری و لکه‌گیری آسفالت، گفت: لکه‌گیری آسفالت و درزگیری ترک‌های آسفالت معابر موجب کاهش نفوذ آب به درون لایه‌های آسفالت می‌شود و در نتیجه افزایش دوام و عمر روسازی آسفالت را در پی خواهد داشت.

این مقام مسئول اظهار کرد: رفع نواقص موضعی و جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر شهر از دیگر اهداف اجرای عملیات لکه‌گیری است که مورد توجه گروه اجرایی سازمان عمران شهرداری قرار دارد.

شهردار نجف آباد گفت: خرابی ها و ایجاد لکه در آسفالت اکثراً به علت حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل‌گذاری و تقویت شبکه برق صورت می گیرد که پس از آن مورد لکه‌گیری قرار می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه