English

پاسخگویی در مسیر جریان خدمت؛

ملاقات مردمی شهردار نجف آباد با مردم و معتمدین منطقه ۱

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد از ملاقات مردمی شهردار نجف آباد در شهرداری منطقه ۱ با کارمندان و سپس در برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شریف و معتمدین این منطقه خبر داد.

ملاقات مردمی شهردار نجف آباد با مردم و معتمدین منطقه ۱

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مصطفی حیدری گفت: عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد در ادامه برنامه ملاقات های مردمی خود در شهرداری منطقه یک حضور یافت.

مصطفی حیدری اظهارداشت: شهردار نجف آباد ابتدا قبل از برنامه ملاقات مردمی در بین همکاران خود در شهرداری منطقه یک رفت و ضمن دیدار با آنان و عرض خدا قوت و تشکر از زحمات ایشان از نزدیک در جریان مسائل و موضوعات منطقه قرار گرفت.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه‌های حضور شهردار نجف آباد در منطقه ۱ دیدار با معتمدین در یک نشست صمیمی و هم اندیشی با آنها بود.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد گفت: شهردار نجف آباد از نزدیک پای صحبت معتمدین منطقه یک نشست و در جریان مسائل، مشکلات و پیشنهادات آنان قرار گرفت.

حیدری به بازدید شهردار از پروژه‌های منطقه یک اشاره و تصریح کرد: شهردار نجف آباد به همراه جمعی از معاونین و مدیران شهری در پایان این دیدار از پروژه‌های منطقه یک شهرداری نجف آباد بازدید و ضمن بررسی و پیگیری مشکلات شهروندان از نزدیک در جریان پیشرفت این پروژه ها قرار گرفت.

شهرداری نجف آباد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه