English

شهردار نجف آباد خبر داد؛

اجرای ۱۱۳ میلیارد ریال پروژه زیرسازی معابر نجف‌آباد طی ۶ ماهه امسال

شهردار نجف آباد از اجرای 113 میلیارد ریال پروژه زیرسازی معابر نجف‌آباد طی 6 ماهه سال جاری خبر داد.

اجرای 113 میلیارد ریال پروژه زیرسازی معابر نجف‌آباد طی 6 ماهه امسال

عبدالرسول امامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در راستای جریان خدمت، طی شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ عملیات اجرایی فاز نخست زیرسازی معابر اصلی و فرعی سطح مناطق پنج‌گانه با صرف ۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار انجام شد.

وی اظهار کرد: معابر و شریان‌های شهری، نحوه طراحی و مصالح به‌کار رفته در آن‌ها نقش مهمی در توسعه یک شهر ایفا می‌کند، از این‌رو بخش مهمی از فعالیت‌های شهرداری معطوف به بهبود وضعیت معابر و خیابان‌های شهر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، زیرسازی خیابان‌های سطح شهر نجف‌آباد با جدیت در حال انجام است، ادامه داد: یکی از معیارهای حائز اهمیت در ارزیابی عملکرد شهرداری‌ها در ساماندهی و ارتقای کیفیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهری است و یکی از معیارهای اثرگذار بر کیفیت زندگی شهروندان محسوب می‌شود.

شهردار نجف آباد افزود: در راستای بهسازی معابر به منظور تسهیل در رفت و آمد و برای تأمین رفاه و آسایش شهروندان و همچنین بهبود سیما و منظر شهری، طی شش ماهه ابتدای سال جاری ۲۶۰ هزار متر مربع از سطح معابر مناطق پنج‌گانه با صرف ۱۱۳ میلیارد ریال اعتبار زیرسازی شده است.

امامی تاکید کرد: همه شهروندان حق برخورداری از مزایای با کیفیت شهری را دارند از این رو بر مبنای اصول توسعه متوازن شهری عزم مناسب‌سازی و آسفالت کوچه‌های نیازمند مسطح‌سازی را داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه