English

نجف آباد در مسیر جریان خدمت؛

بازدید شهردار نجف آباد از پروژه های آماده بهره‌برداری

شهردار نجف آباد به همراه معاونین و تعدادی از مدیران مناطق از پروژه های در دست اقدام مناطق ۱ و ۲ و ۵ بازدید به عمل آورد.

بازدید شهردار نجف آباد از پروژه های آماده بهره‌برداری

عبدالرسول امامی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  ضمن ابراز خرسندی از میزان پیشرفت پروژه ها در دست اقدام شهرداری نجف آباد گفت: امروز به بازدید تعدادی از پروژه‌های عمرانی مناطق ۱و۲ و ۵ پرداختیم  و از نزدیک روند رو به رشد آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی به پروژه بوستان زندگی که از جمله موارد بازدیدی بود اشاره کرد و افزود: پل زندگی که نقطه اتصال بوستان شرقی به غربی است در حال تکمیل و بهره برداری می باشد.

این مقام مسئول از خانه علم و بلوار آیت الله امینی و بلوار کشاورز به عنوان پروژه های شاخص و در دست اقدام شهرداری نجف آباد نام برد و اظهار کرد: هر منطقه‌ای برای خود پروژه های بزرگ و کوچک و شاخصی را در حال اجرا دارد که بیشتر تمرکزمان را بر روی پروژه های شاخص و محله محور گذاشته‌ایم تا بتوانیم آنها را زودتر افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.

امامی ضمن اعلام خبر آماده شدن طرح تعدادی از پروژه های آماده کلنگ زنی شهرداری نجف آباد گفت: از پروژه‌های شاخص منطقه ۲ میتوان به پروژه پردیس سینمایی اشاره کرد که به تازگی به درخواست شهرداری و تصویب شورای نامگذاری شهرداری نجف آباد به پردیس سینمایی خارون تغییر نام پیدا کرده است.

شهردار نجف آباد اظهار داشت:پردیس سینمایی خارون متشکل از ۳ سینما به ظرفیت های مختلف است که به زودی ضمن تقدیم آن به مردم شریف نجف آباد شاهد افتتاح و بهره برداری از آن خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه