English

طاهری اعلام کرد؛

تحویل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: با شروع استفاده نیروگاه‌های تولید برق استان از سوخت دوم، به طور متوسط روزانه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت گاز به آنان تحویل می‌شود.

تحویل ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفتگاز به نیروگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری موج فارس، اسداله طاهری روز چهارشنبه از ارسال روزانه سوخت دوم به نیروگاه‌های استان خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی های صورت گرفته این روند بدون وقفه در حال انجام می باشد.

طاهری، با بیان این موضوع که نیروگاه‌ها عمده ترین مصرف کننده وتحویل گیرنده سوخت در حوزه صنایع هستند افزود، نفتگاز به سه نیروگاه کازرون ،جهرم وبی اوتی بارگیری وتحویل می شود.

وی با تاکید بر تکمیل ظرفیت سوخت دوم نیروگاه‌ها قبل از شروع فصل سرما اظهارکرد، با شروع استفاده نیروگاه‌ها از سوخت دوم با هماهنگی‌های انجام شده با این بخش ومبادی تامین نفتگازمورد نیاز روزانه ارسال و تحویل می شود.

طاهری، با تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش‌های شرکت های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش در چرخه سوخت رسانی گفت: سوخت ارسالی به نیروگاه‌های ذکر شده از استان های خوزستان وهرمزگان تامین می شود.

این مقام مسئول، برگزاری جلسات با شرکت گاز استان، انجام بازدیدهای مشترک با سازمان‌های ذیربط و استفاده حداکثری ازظرفیت‌های حمل ونقل فرآورده‌های نفتی را ازجمله اقدامات موثر منطقه برای تامین به موقع سوخت نیروگاه‌ها و کارخانجات سیمان استان برشمرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه