English

مدیر کل امور مالیاتی استان ایلام:

پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به ایلام منتقل شد

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: پس از مدتها تلاش، رایزنی و پیگیری، پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به ایلام -محل اصلی فعالیت شرکت- منتقل شد.

پرونده مالیاتی شرکت نفت و گاز غرب به ایلام منتقل شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، بر اساس اعلام غلامرضا جنتی مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام، علاوه بر مالیات عملکرد سالانه، از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده این شرکت، مبالغ قابل توجهی به شهرداری ها و دهیاری های استان اختصاص خواهد یافت، که باعث تحول در اعتبارات این ارگانها خواهد شد.

وی افزود: عوارض سالانه مالیات بر ارزش افزوده این شرکت تقریباً معادل کل عوارض ارزش افزوده سال گذشته استان برآورد می شود.

جنتی از تلاش استاندار، نمایندگان، رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، مدیران ذیربط، و همکاران امور مالیاتی استان و پیگیری و مطالبه صاحبان رسانه برای انتقال این پرونده تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد: کام مردم استان (به ویژه شهرداریها با توجه به تنگناهای مالی)، با نتایج این اقدام، شیرین شود.

گفتنی است به دنبال تشکیل جلسه و رایزنی نهایی استاندار ایلام با رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، داوود منظور رئیس این سازمان هفته گذشته طی مکاتبه ای با اداره کل امور مالیاتی استان کرمانشاه، با انتقال این پرونده به ایلام موافقت کرد و اینک با اتمام رسیدگی و انجام الزامات قانونی، پرونده فیزیکی و الکترونیکی شرکت، به اداره کل امور مالیاتی استان ایلام انتقال یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه