English

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد اعلام کرد؛

کشت گلخانه ای ۷۳ هکتاری در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد از کشت گلخانه ای 73 هکتاری در اراضی این شهرستان خبر داد.

کشت گلخانه ای 73 هکتاری در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، محمد هادی‌زاده مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه 73 هکتار اراضی  شهرستان محمودآباد به کشت گلخانه ای اختصاص دارد، اظهار داشت: 55 هکتار از این سطح مربوط به گلخانه فضای بسته و 18 هکتار گلخانه‌های در فضای آزاد است.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات برای پرورش گل و گیاه در گلخانه صنعتی، فوق مدرن و هیدروپنیک بستگی به نوع تولید، تکنولوژی به کار رفته و میزان سرمایه گذاری مورد نیاز اجرای طرح در آن متفاوت است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از مهم‌ترین دلایل اقتصادی برای کشت گلخانه را به افزایش تعداد برداشت‌ها در سال، افزایش برداشت محصول نسبت به سطح زیر کشت، تعیین زمان بهره برداری محصول و تنوع محصول اشاره کرد، گفت: هر کسب و کاری مطمئناً ایراداتی هم خواهد داشت، گلخانه هم از این مقوله مستثنی نیست و به موضوعاتی به عنوان سختی‌های کار در گلخانه اشاره کرد که آورده اولیه برای شروع این کسب و کار تقریباً زیاد است که البته از آن جایی که بیشتر این هزینه‌ها برای تجهیزات گلخانه صرف می‌شود، تنها یک بار اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه تسهیلات گلخانه با توجه به سیاست‌هایی که دولت دارد مبنی بر حداکثر استفاده از صرفه‌جویی در مصرف آب مورد حمایت قرار می‌گیرد، افزود: هیچ‌گونه محدودیتی در توسعه گلخانه‌ها وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه