English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

ابهت آمریکا شکسته شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: قطعاً ما همچون 43 سال گذشته به فضل و یاری خداوند پیروز میدان خواهیم بود، در حال حاضر ابهت آمریکا شکسته شد و قطعاً بازسازی نخواهد شد.

ابهت آمریکا شکسته شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید کهن سال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در جمع معتمدین معین مازندران که با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران همراه بود، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت، منا، سلامت و ترور، اظهار داشت: امروز جنگ جهانی چهارم با عنوان ایران و فضای مجازی رقم خورد یعنی 36 کشور بر علیه جمهوری اسلامی ایران وارد فضای مجازی شدند با استفاده از ابزار هوش مصنوعی همچون یک موبایل خوب که 50 هزار نوع خروجی دارد، اقدام به تولید سرباز در درون خانواده‌های ایرانی کردند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که جنگ ترکیبی در فضای مجازی به راه افتاده، ادامه داد: دشمنان با راه‌اندازی این جنگ وارد حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شدند، قطعاً ما همچون 43 سال گذشته به فضل و یاری خداوند پیروز میدان خواهیم بود، در حال حاضر ابهت آمریکا شکسته شد و قطعاً بازسازی نخواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران همچنین استفاده از فرصت‌های بهینه و ایجاد هماهنگی بین ایثارگران با بنیاد را هدف ار برگزاری این جلسه عنوان کرد و گفت: خروج سطح پاسخگویی از سازمان بنیاد شهید به دستگاه‌های اجرایی نیز مدنظر ما است، چرا که بنیاد متصدی پاسخگویی نبوده و صرفاً یک دستگاه فرهنگی است، در این زمینه استفاده از ظرفیت فرزندان شهدا و جانبازان و ایثارگر ضرورت دارد.

وی خواستار نگاه جمع‌سپاری و تکیه بر خرد جمعی شد و عنوان داشت: ارائه نقش عملیاتی به چهره‌های ایثارگر با همکاری شبکه معتمدین معین خروجی‌های مؤثری خواهد داشت، در 6 کارگروه مختلف شورای عالی ترویج باید کارگروه‌های فرعی با حضور فرزندان خانواده‌های ایثارگر تشکیل شود‌.

کهن سال افزود: معتمدین معین بهترین و مطمئن ترین افرادی هستند که می توانند با نگاه دلسوزانه در جهت تحقق برنامه های سازمان به ما کمک کنند و حضور داوطلبانه آنان در قالب معتمدین معین را باید غنیمت بشماریم و از این فرصت برای حل مشکلات جامعه معزز ایثارگری استفاده کنیم.

وی بر لزوم مشارکت، همکاری و نقش دادن معتمدین معین در برنامه ها، شناسایی دقیق مشکلات و مسایل ایثارگران و پیگیری آن و همچنین ایجاد شادابی و نشاط در بین این قشر تأکید کرد و بیان داشت: باید یک انسجام، هماهنگی و پیوند ناگسستنی بین معتمدین معین و شبکه اقشار ایجاد کنیم و جهاد تبیین مدنظر رهبری را در این نهاد عملیاتی کنیم.

این مسئول با اشاره به ایجاد شبکه‌های اجرایی معتمدین معین، عنوان داشت: معتمدین معین بر اساس علاقه، استعداد، مهارت، دانش و توانمندی که دارند در شبکه‌های مختلف از جمله شبکه همیاران، شبکه راهیان، شبکه دانشجویی، شبکه مشاوران، شورای مشورتی استاندار و فرمانداران، تشکل‌های مردمی و مجلس ایثارگران ساماندهی می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه