English

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به آنها بزرگترین وظیفه مسئولین است

آیت الله علماء، بر ضرورت رفع مشکلات مردم خصوصاً مناطق حاشیه نشین تأکید کرد و گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند لذا خدمت به آنان از بالاترین کارهایی مدیران اجرایی می تواند باشد.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و خدمت به آنها بزرگترین وظیفه مسئولین است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از جهاد تبیین مقام معظم رهبری به عنوان اصلی بنیادین یاد کرد و گفت: در مقابل امپراطوری گسترده تبلیغات دنیا باید از جهاد تبیین به عنوان حرکتی مدیریت شده و اساسی بهرمند شویم تا نسل جوان و نوجوان در جریان برنامه‌های گسترده و عظیم انقلاب قرار گیرند.

آیت الله مصطفی علما  از بیداری و توجیه نسل جوان به عنوان اصلی ترین تراز انقلاب یاد کرد و افزود: باید اینگونه جلسات در محیط دانشگاهی و دبیرستانی برگزار شود و غفلت از این مهم موجب خسران است.

وی تصریح کرد: نباید اکتفا به همین جلسات کرد و ضرورت دارد، به صورت همه جانبه اعتقادات عمیق مردم و باورهای دینی آنان را برای نسل جوان تشریح کنیم تا نسل جوانان بدانند مردم نسبت به اعتقادات خود بسیار حساس هستند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمانشاه اظهار داشت: به رغم این که برخی جوانان ما نخبه و با هوش هستند اما خیلی از رخداد های انقلاب را نمی دانند و از مو قعیت کشور در گذشته بی خبر هستند و در جریان نیستند، که این کشور در رژیم گذشته هیچ اراده ای برای مدیریت خود نداشت و زمام امور دست خارجی ها بود، لذا باید از مواهب تبیین استفاده کنیم و نسبت به تنویر افکار عمومی خصوصاً جوانان اهتمام ویژه داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه