English

امام جمعه کرمانشاه:

جهاد تبیین نقش مهمی در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جهاد تبیین یک تکلیف همگانی است و نقش مهمی در خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان دارد.

جهاد تبیین نقش مهمی  در خنثی سازی توطئه دشمنان دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در آیین بزرگداشت سالگرد شهادت سرلشکر شهید «سیدمحمدسعید جعفری» در تالار شهرداری با بیان اینکه تحولات جهان و پیشرفت فناوری ها، اهمیت اطلاع رسانی را نسبت به گذشته بیشتر کرده است افزود: در چنین شرایطی که دشمنان با امکانات و امپراطوری خبری خود از این فناوری ها در جهت رسیدن به اهداف خود بیشترین استفاده می برند اهمیت جهاد تبیین دوچندان شده است.

وی جهاد تبیین را از ارکان اساسی و مهم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید و توصیه کردند، رمز استمرار انقلاب اسلامی است و همه وظیفه داریم در عمل به آن تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه کشور ما قبل از انقلاب چه وضعیتی داشته است و هم اکنون در چه جایگاهی قرار داریم، گفت: باید با جهاد تبیین این گونه واقعیات ایران اسلامی را برای جوانان بازگو کنیم.

آیت الله علما با قدردانی از برگزار کنندگان آیین بزرگداشت شهید جعفری افزود: برگزاری چنین آیین هایی نقش مهمی در زنده کردن افکار و اهداف این شهدای بزرگوار به شمار رفته و نقش مهمی در جهاد تبیین دارد.

وی با بیان اینکه ما به خانواده های شهدا بدهکار هستیم و نباید آنها را از یاد ببریم تاکید کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا امروز در کشور امنیت و آرامش حاکم شود و همه باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه