English

نگاهی به سایت غیرحرفه‌ای شورای شهر بندرعباس؛

سایت نمونه‌ی خروار!

سایت جدید شورای شهر بندرعباس نه‌تنها در ظاهر که در فرم طراحی نیز بسیار غیرحرفه‌ای است و به نظر اعضا باید نسبت به هزینه‌ها، نحوه‌ی اجرا و چرایی تخریب ویترین اطلاع‌رسانی پارلمان مردمی این شهر توضیح دهند.

سایت نمونه‌ی خروار!

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، اگرچه هیچ‌گاه به‌صورت رسمی دلایل تعطیلی سایت پیشین اطلاع‌رسانی شورای شهر بندرعباس مشخص نشد اما حرف‌وحدیث‌های بسیاری در خصوص اختلاف شورا و شهرداری و همکاری نکردن سازمان فاوا با این نهاد وجود داشت و عملاً از اسفند سال گذشته دیگر مطلبی بر این درگاه بارگذاری نشد.

تا ماه‌ها اصحاب رسانه از طراحی و آدرس سایت جدید شورا اطلاعی نداشتند و مدام به سایت پیشین مراجعه می‌کردند و بروز نشدن اخبار و مصوبات موضوعی بود که کاملاً توی ذوق می‌زد.

با این‌حال پس از گذشت مدت‌زمانی سایتی که از نظر موتورهای جست‌وجو نیز چندان در اولویت قرار نگرفته است به‌عنوان سایت جدید شورای شهر کار خود را آغاز کرد که ظاهر آن ما را بیشتر به یاد قالب‌های خریدنی موجود در بازار و مرتبط با کسب و کارهای خردی مثل رستوران یا سایت‌های فروش لباس می‌اندازد تا سایت شورای شهر بندرعباس.

جالب‌تر این‌که توپولوژی سایت، سایز فوتر، نوع طراحی هدر و جایگذاری منوها کاملاً نشان می‌دهد که پروژه طراحی این سایت در دست یک فرد نابلد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

خروج سه عضو شورا از صحن علنی در اعتراض به رئیس شورای شهر بندرعباس

حال که این بی‌سلیقگی و آبروریزی صورت پذیرفته است اعضای شورای شهر باید نسبت به این مسئله و زوایای مختلف آن شفاف‌سازی کنند و با طراحی سایتی جدید و در خور نام بندرعباس روند اطلاع‌رسانی خود را حرفه‌ای‌تر کنند، البته انگار همه‌چیز این شورا باید با هم جور باشد و مردم توقع زیادی دیگر از این نهاد ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه