English

مهدی نوبانی؛

پرداخت حق وحقوق پرسنل شهرداری یکی از اولویت‌های اصلی است

شهردار بندرعباس گفت: پرداخت حق وحقوق پرسنل شهرداری یکی از اولویت‌های اصلی است و از شورا خواهش می‌کنم به بنده فرصت بدهند، تمام مناطق و معاونت‌ها در حال پیگیری و انجام کار هستند.

پرداخت حق وحقوق پرسنل شهرداری یکی از اولویت‌های اصلی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در سی و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس که با حضور مدیر کل امور مالیاتی  هرمزگان و معاونین شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: بخشنامه بودجه 1401 سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور در بندهای مختلف به شهرداری‌ها اجازه داده تا هزینه کرد خود را صرف کمک به بودجه جاری و حقوق، تجهیز نوسازی و بازسازی ماشین آلات عمرانی، توسعه خدمات الکترونیکی و حمایت از طرح‌های درآمدزا استفاده کنند.

شهردار بندرعباس گفت: سال گذشته حدود از محل عوارض ارزش افزوده ۴۸۰میلیارد تومان پرداختی اداره امور مالیاتی هرمزگان به شهرداری بود که شهرداری نیز۱۸۰ میلیارد تومان از محل درآمدهای خود به آن افزود و جمعاً به مبلغ660 میلیارد تومان حقوق و بیمه پرسنل را پرداخت کرد.

نوبانی با بیان اینکه بیشترین درآمدها در شهرداری‌های کشور از محل پروانه ساختمانی است، افزود: سه ماه اول سال معمولا با رکود مواجه هستیم، بخش زیادی از بودجه مذکور صرف پرداخت بد‌هی‌های شهرداری به پیمانکاران شد و معتقدایم پیمانکاران بازوان اصلی مجموعه شهرداری هستند. 

این مقام مسئول  با اشاره به اینکه در طی ماه های گذشته ممیزی شهر بندرعباس را آغاز کردیم در ادامه اظهارداشت:  رسیدگی به پرونده‌های حقوقی نیز در دستور کار قرار دارد و در حوزه سرمایه‌گذاری نیز همین‌طور که اعضای شورا واقف هستند، هیچ زیرساختی در شهر وجود ندارد که این مهم در بلند مدت اتفاق خواهد افتاد.

شهردار بندرعباس گفت: با توجه به اینکه انتهای سال موضوع پرداخت بدهی و خرید 24 دستگاه اتوبوس را داشتیم، حقوق پرسنل به تاخیر افتاد و ای کاش این حساسیت را اعضای شورا در ادوار گذشته‌ نیز داشتند.

نوبانی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری می‌توانند شهادت دهند که در ادوار گذشته حقوق شان با سه تا چهار ماه تاخیر پرداخت می‌شد تصریح کرد: به زودی با همراهی شورای شهر و همکاری نیروهای خدوم شهرداری شاهد اتفاقات خوبی درشهر خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه