English

با هفت رای؛

فاطمه جراره بر مسند ریاست شورای شهر بندرعباس تکیه زد

چهل و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور کار انتخابات هیئت رئیسه شورا برگزار شد و فاطمه جراره به عنوان رئیس در این سمت باقی ماند.

فاطمه جراره بر مسند ریاست شورای شهر بندرعباس تکیه زد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلسه شورای شهر بندرعباس ظهر امروز با دستور انتخاب ترکیب هیئت رئیسه برای سال دوم این شورا برگزار و ترکیب جدید مشخص شد.

فاطمه جراره و فریده عامری سیاهویی برای مسند ریاست شورای شهر بندرعباس کاندید شدند و در نهایت فاطمه جراره در نهایت با 7 رای به عنوان رئیس شورا برای سال دوم نیز انتخاب شد.

حسن سالاری و یعقوب دبیری نژاد برای نایب رئیسی شورای شهر کاندید شدند و در نهایت حسن سالاری با رأی 7 عضو شورا به عنوان نایب رئیس شورا انتخاب شد.

در ادامه برای منشی اول و دوم شورا رای گیری صورت گرفت که اسماعیل رئیسی حسنلنگی و عبدالرضا حیدری سراجی کاندید شدند و در نهایت اسماعیل رئیسی حسنلنگی به عنوان منشی اول و سیدمحمدرضا موسوی برای منشی دوم انتخاب شدند.

در این جلسه سیدمحمدرضا موسوی نیز برای سخنگوی شورای اسلامی شهر بندرعباس انتخاب شد.

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در این جلسه با تقدیر از اعتماد اعضا به وی و انتخاب مجدد برای پست ریاست شورای شهر بندرعباس اظهار داشت: در سال دوم به دنبال رقم زدن اتفاقات بهتری در شهر هستیم چرا که بودجه توسط همین شورا مصوب شده و می‌توانیم بهتر عمل کنیم.

وی در پایان افزود: از هیئت رئیسه قبل نیز که در جهت فعالیت‌های شورا و حل مشکلات شهری تلاش زیادی داشتند تقدیر می کنم و امیدواریم با این تغییرات شاهد اتفاقات خوبی برای شهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه