English

رئیس جدید شوراى اسلامى شهر بندرعباس در گفتگوی با موج وعده داد؛

شفاف سازی درباره مصوبات و حسابرسی های شورا و شهرداری بندرعباس

رئیس جدید شوراى اسلامى شهر بندرعباس وعده شفاف سازی درباره مصوبات و حسابرسی های شورا و شهرداری بندرعباس را داد.

شفاف سازی درباره مصوبات و حسابرسی های شورا و شهرداری بندرعباس

فاطمه جراره رئیس جدید شوراى اسلامى شهر بندرعباس در گفتگوى اختصاصى با خبرگزارى موج هرمزگان در خصوص برنامه های آتی خود در سمت ریاست شورای شهر، تصریح کرد: شورا، کاری جمعی است و باید همه اعضا شورا کمک کنند تا بتوانیم مصوبات خوبی داشته باشیم.

*رعایت قانون

جراره در اشاره به دغدغه اصلى خود در طى این چند سال عضویت در شوراى شهر بندرعباس، گفت: یکی از دغدغه های اصلی من در شورا که به یقین دغدغه همکارانم نیز بوده است، رعایت قانون است.

*تشدید نظارت ها

وی در توضیح این حرف افزود: باید مصوبات شورا، بر اساس قانون، بخشنامه و آیین نامه ها صورت گیرد.

جراره تاکید کرد: در کنار این امر، ما باید بخش نظارتی را افزایش دهیم.

رئیس شورای شهر بندرعباس در خصوص عدم شفافیت هایی که در مصوبات و حسابرسی شورای شهر و شهرداری بندرعباس مطرح شده است، اذعان داشت: همانطور که گفتم مهمترین وظیفه بحث نظارت است؛ که اگر این مهم تحقق یابد و ما بتوانیم دراین باره خوب عمل کنیم، مشکلات و ایراداتی که مطرح شده و وجود دارد کم کم حل می شود.

فاطمه جراره تصریح کرد: ما قصد داریم موضع نظارتی شورا را قوی کنیم و همکاران نیز باید کمک کنند زیرا شورا یک کار جمعی است و به تنهایی نمی توان کاری از پیش برد.

جراره در رابطه با اختلافاتی که بین اعضای شورای شهر بندرعباس وجود دارد و باعث ایجاد دو دستگی بین اعضا شده است که حواشی زیادی را نیز در پی داشته، موضع خود را اینطور بیان کرد: من اصولا سعی کرده ام در موضوعات مختلف مستقل عمل کنم.

وی ادامه داد: خیلی از موضوعاتی که مطرح شده به خاطر تصمیماتی است که هر فرد بنا بر صلاح دید خود اتخاذ می کند، هرعضو شورا از منظر خود ممکن است فکر کند بهترتصمیم را گرفته باشد.

رئیس شورای اسلامی بندرعباس تصریح کرد: من همواره سعی کرده ام قانون را ملاک تصمیم گیری خود قرار دهم و تصمیمات را به سمت منافع مردم شهر هدایت کنم.

وی خاطر نشان ساخت: فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد نه من مشکلی با این موضوع دارم و نه بین همکارانم اختلافی پیش می آید؛ ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم که در راستای منافع مردم قدم بر داریم.

*کاندیدا نبودم اما ورود کردم

در پایان فاطمه جراره عنوان کرد: من در جلسه قبل که بنا بود روز سه شنبه هفته گذشته برگزار شود، کاندید نشده بودم اما یک جایی رسید که من تصمیم گرفتم به این موضوع ورود پیدا کنم.

وی افزود: برای من رای مهم نبود و بلکه تنها میخواستم وظیفه و دینی که بر گردنم احساس می کردم را انجام دهم که دوستان و همکارانم به من را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و به من  اعتماد کردند و رای دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه