English

اختصاصی خبرگزاری موج؛

خروج سه عضو شورا از صحن علنی در اعتراض به رئیس شورای شهر بندرعباس

پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی برگزار شد که سه عضو شورای شهر در اعتراض به نحوه اداره جلسات توسط رئیس شورای اسلامی شهر صحن علنی شورا را ترک کردند.

خروج سه عضو شورا از صحن علنی در اعتراض به رئیس شورای شهر بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پنجاه و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس در حالی برگزار شد که سه عضو شورای شهر آقایان یعقوب دبیری نژاد، عیسی عباسی و حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی در اعتراض به نحوه اداره جلسات توسط رئیس شورای اسلامی شهر صحن علنی شورا را ترک کردند. 

یعقوب دبیری نژاد عضو معترض شورا خطاب به فاطمه جراره رئیس شورای شهر و دیگر اعضای حاضر با تاکید بر اینکه یک سری قوانین در شورا رعایت نمی شود، اظهار داشت: شورا مطابق با قانون رفتار نمی کند و از دستورکارهای جلسات غیرعلنی دیر مطلع می‌شویم. 

وی در پایان گفت: اگر قرار بر این باشد که پشت سربنده یا اعضای مخالف با برنامه های شما، غیبت و بدگویی صورت گیرد، بنده هم می‌توانیم مطالبی از پشت پرده شما را بازگو کنم؛ بنابراین این شما و این هم شورایتان!

بیشتر بخوانید:

اعتراض دبیری‌نژاد در خصوص مصوبات و مدیریت جلسات شورای شهر

این عضو شورا سپس به نشانه اعتراض به همراه دونفر دیگر از اعضا آقایان عیسی عباسی و حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی صحن جلسه علنی شورای شهر را ترک کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه