English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان از اهداف جدید دشمن است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان از اهداف جدید دشمن است، این امر هوشیاری همه دستگاهها متولی را می‌طلبد و از این رو از مدتها قبل تدابیری در مجموعه‌های امنیتی بقاع و اماکن متبرکه اندیشیده شد.

مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان از اهداف جدید دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام محمد حسین بلک ضمن تسلیت شهادت زائران حرم مطهر شاهچراغ و آرزوی بهبودی برای مجروحان حادثه تروریستی در این مکان مقدس اظهار داشت: با این اقدام بیش از گذشته دست‌های پنهان و اغراض شوم دشمنان آشکار شد، اقداماتی که ناجوانمردانه و خشونت بار بود و عموم مردم را طی یک ماه گذشته نشانه رفته است.

وی با بیان اینکه آحاد مردم ایران همواره دشمن شناس بوده و اغراض شوم دشمنان را به وضوح مشاهده کرده‌اند، افزود: دشمنان در ابتدا مسایلی را به عنوان بهانه مطرح کرده بودند و امروز پردهبرداری اتفاق افتاد و مشخص شد که این‌ها با ارزشها و عموم مردم ایران دشمنی دارند همانطور که حوادث مشابهی را در سال‌های گذشته شاهد بودیم و نمونه آن عملیات تروریستی 31 شهریور در اهواز بود که مردم بی دفاع و زنان و کودکان مورد حملات تروریستی قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مردم ایران باید بیش از گذشته نسبت به اهداف شوم دشمنان آگاهی داشته باشند، ابراز داشت: مبادا برخی از خواسته‌ها و مطالبات رنگ و بوی دیگری پیدا کند و در زمین دشمن قرار بگیرند و آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی افزود: انتظار داریم عاملان این حادثه هر چه سریعتر شناسایی شوند و به سزای اعمال خود برسند.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان از اهداف جدید دشمن است، ادامه داد: این امر هوشیاری همه دستگاهها متولی را می‌طلبد و از این رو از مدتها قبل تدابیری در مجموعه‌های امنیتی بقاع و اماکن متبرکه اندیشیده شد و همه مدیران بقاع به ویژه مردمانی که با عشق و علاقه پیرامون بقاع زندگی میکنند خود مراقبتی را دارند اما باید بیشتر تقویت شود.

وی با بیان اینکه اقدام تروریستی در امامزاده شاهچراغ هشداری برای همه استان‌ها است، تصریح کرد: از این رو همه مسئولان و به ویژه آحاد مردم نسبت به امنیت و آرامش دقت داشته باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌ای برای تعطیلی بقاع متبرکه استان با توجه به اتفاقات اخیر دارید یا خیر اضافه کرد: در این زمینه باید توجه داشت که همواره دشمنی‌ها وجود داشته اما هیچگاه فضاهای معنوی را محدود نکرده‌ایم و این برنامه نیز در دستور کار نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی