English

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف استان اصفهان:

۱۳۷ بقعه میزبان طرح آرامش بهاری در اصفهان / پذیرایی از مسافران در ۹۳ سوئیت

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان از برگزاری طرح آرامش بهاری در 137 بقعه در استان اصفهان خبر داد.

137 بقعه میزبان طرح آرامش بهاری در اصفهان / پذیرایی از مسافران در 93 سوئیت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان استان اصفهان اظهار داشت: امسال طرح آرامش بهاری از 28 اسفند ماه تا 13 فروردین ماه در بقاع متبرکه سطح یک، دو و سه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی ما این است که طرح آرامش بهاری در 137 بقعه اجرایی شود که البته ممکن است که این تعداد بقعه افزایش یابد، افزود: از این تعداد 36 بقعه سطح دو، 13 بقعه سطح یک و مابقی نیز سطح سه هستند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در بقاع سطح یک ودو استان اصفهان خیمه‌های معرفت برپا می‌شود، ادامه داد: برای بقاع سطح یک هر کدام دو مبلغ و برای بقاع سطح دو یک مبلغ اعزام خواهد شد.

وی گفت: مبلغان بومی و مستقر نیز علاوه بر فعالیت در بقاع سطح سه با مبلغان اعزامی در طرح آرامش بهاری همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه برپایی نماز جماعت در بقاع سطح یک و دو پیش بینی شده است، اضافه کرد: ما امسال ظرفیت بالایی از مبلغان اعزامی را در اختیار خواهیم داشت و پیش بینی ما اعزام 50 مبلغ از قم برای بقاع متبرکه استان است که در زمینه مشاوره، کودک و نوجوان،‌مباحث روز، جهاد تبیین و مباحث چند رسانه‌ای به زائران خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به مراسم تحویل سال نیز گفت: با توجه به اینکه همزمانی دارد با ماه شعبان تعدادی از بقاع ما از نیمه شعبان مناجات شعبانیه را قرائت کند و به صورت مداوم در این زمینه برنامه‌هایی را داشته باشند.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف وامور خیریه استان اصفهان افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دستور کار است  و با توجه به اجرای واکسیناسیون می توان استقبال خوبی را در امامزادگان پیش بینی کرد.

حجت الاسلام روان در خصوص ظرفیت‌های امامزادگان استان اصفهان در زمینه اسکان مسافران نوروزی نیز گفت: 93 سوئیت و 588 اتاق در بیش از 40 امامزاده میزبان مسافران نوروزی برای اسکان خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه