English

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

درب امامزادگان اصفهان در اربعین حسینی بر روی زائران باز است

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از باز بودن درب امامزادگان اصفهان در اربعین حسینی بر روی زائران خبر داد.

درب امامزادگان اصفهان در اربعین حسینی بر روی زائران باز است

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: گرامیداشت این ایام در واقع زنده نگه داشتن دین اسلام است و امیدواریم با پایان کرونا با امنیت خاطر بیشتری نسبت به برگزاری مراسم‌ها باشکوه و درخور این ایام اقدام کنیم.

وی همچنین به بهبود وضعیت استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا گفت: خوشبختانه بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان استان از وضعیت قرمز خارج شده و اکثر شهرستان‌ها در وضعیت نارنجی و زرد کرونا هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه بر اساس با توجه به اعلام مراجع ذی صلاح برگزاری مراسم اربعین حسینی با در نظر گرفتن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در امامزادگان منعی ندارد، ابراز داشت: از این رو درب امامزادگان استان اصفهان در این ایام به روز زائران برای برگزاری مراسم اربعین باز است.

وی با اشاره به اینکه روند برگزاری برنامه‌های روز اربعین در هر امامزاده با توجه به برنامه‌های هیئات تدوین شده است، گفت: در بستر فضای مجازی نیز برنامه‌های امامزادگان در معرض دید عزاداران حسینی قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در شهرستان نیز بر اساس نظر ستاد مقابله با کرونا در هر شهرستان برنامه‌های اربعین حسینی اجرایی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه