English

درپی شیوع ویروس کرونا؛

اعتکاف در مساجد و امامزادگان اصفهان برگزار نمی‌شود

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: درپی شیوع ویروس کرونا مراسم عتکاف امسال در مساجد و امامزادگان استان اصفهان برگزار نمی شود.

اعتکاف در مساجد و امامزادگان اصفهان برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی اله روان در خصوص برگزاری آئین اعتکاف در استان اصفهان ابراز داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و همچنین احتمال شیوع ویروس جهش یافته انگلیسی  برگزاری این آئین در امامزادگان و مساجد ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: در این زمینه مقرر شده است تولید و ضبط برنامه‌های مناسبتی در جوار امامزادگان انجام و از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی شود.

این مقام مسئول در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رجب در سال جاری ضمن تبریک این اعیاد اظهار داشت: در این زمینه با توجه به تشدید مجدد شیوع کرونا در استان اصفهان شیوه نامه برگزاری برنامه‌های این ایام برای ادارات سطح استان ابلاغ شده است.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه چنانچه شرایط بهبود یابد برگزاری حضوری برنامه‌های میلاد ائمه در جوار امامزادگان دارای فضای مناسب  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهیم داشت، ادامه داد:  چنانچه این امر محقق نباشد نوای مناجات و برنامه‌های این ایام از بلندگوی امامزادگان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تبلیغات محیطی برای گرامی داشت اعیاد ماه رجب در دستور کار امامزادگان قرار گرفته است، ابراز داشت: راه‌اندازی کاروان شادی با محوریت مراکز افق با هدف ایجد نشاط و طراوت  در سطح شهرستان‌ها در محیط‌های باز مانند میادین و محلات نیز در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات پیامکی به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب خبر داد و گفت: این مسابقات از کانال شمیم افق برگزار خواهد شد و کانال های فضای مجازی بقاع در این زمینه همکاری دارند.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: پیش بینی مسابقاتی جهت آشنایی با سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز در دستور کار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه