English

مجتبی بابایی اعلام کرد؛

کاهش ۵۰ درصدی درآمد موقوفات و امامزادگان در خور و بیابانک

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خور و بیابانک از کاهش 50 درصدی درآمد موقوفات و امامزادگان در خور و بیابانک در شیوع ویروس کرونا خبر داد.

کاهش 50 درصدی درآمد موقوفات و امامزادگان در خور و بیابانک

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی بابایی با اشاره به کاهش 50 درصدی درآمد امامزادگان و موقوفات شهرستان خور و بیابانک گفت: این امر اجرای برنامه‌های عمرانی در بقاع را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

 وی با بیان اینکه شیوع کرونا بسیاری از اقدامات اوقاف را تحت تاثیر قرار داده است، اظهار داشت: در این زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در خور و بیابانک بیش از 50 درصد کاهش یافته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اجرای عملیات عمرانی در امامزادگان نایین تنها به تعمیر برخی از اماکن ختم شده است، اضافه کرد: در این راستا نیز از ابتدای سال جاری تاکنون  100 میلیون ریال هزینه شده است.

وی در خصوص اجرای امینانه نیات واقفان شهرستان خور و بیابانک در سال جاری نیز ابراز داشت: تاکنون 780 میلیون ریال در این زمینه در این شهرستان هزینه شده است.

بابایی در خصوص صدور اسناد مالکیت برای موقوفات شهرستان خور و بیابانک نیز اضافه کرد: در این زمینه نیز دو سند جدید برای موقوفات کشاورزی در شهرستان دریافت شده است و دو فقره سند تبدیل دفترچه‌ای به تک برگی نیز داشتیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه خور و بیابانک همچنین با اشاره به ثبت یک وقف جدید در شهرستان خور و بیابانک گفت: موقوفه عباسعلی رحمانی شامل سه دانگ مشاع از شش دانگ عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی در شهر فرخی مساحت 531 متر و به ارزش ریالی 250 میلیون تومان هزینه‌های ضروری مسجد امیرالمومنین (ع) فرخی در سال جاری به ثبت رسیده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه