English

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان :

اخذ ۲۵۵ سند تک برگی برای موقوفات و امامزادگان استان اصفهان

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در شش ماه نخست سال جاری 255 سند تک برگی برای 453 رقبه و امامزاده سراسر استان اصفهان اخذ شده است.

اخذ 255 سند تک برگی برای موقوفات و امامزادگان استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده در 6 ماه نخست سال جاری توسط کارشناسان معاونت حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای صیانت از حقوق موقوفات و همچنین حراست از بقاع متبرکه  255 سند تک برگی برای 453 رقبه و امامزاده استان اصفهان با همکاری و مساعدت اداره ثبت اسناد و املاک استان اخذ شده است.

وی افزود: مساحت کل اسناد اخذ شده توسط این معاونت 6 میلیون و 341 هزار و 865 متر مربع است که کاربری این موقوفات شامل؛ کشاورزی، مسکونی و تجاری است.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان شد: همچنین در سال جاری تفاهم نامه هایی نیز بین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی استان و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان جهت اخذ اسناد برای موقوفات و بقاع متبرکه به امضا رسیده است که روند اخذ اسناد مربوط به این تفاهم نامه نیز براساس قانون در حال پیگیری است و امیدواریم که تا پایان سال جاری نیز این تفاهم نامه ها نیز منتج به اخذ اسناد برای موقوفات و بقاع متبرکه شود.

 

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه