English

معاون امور فرهنگی اوقاف استان اصفهان خبر داد:

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۴۹ بقاع متبرکه اصفهان

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در 149 بقاع متبرکه اصفهان برگزار می شود.

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در 149 بقاع متبرکه اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان ضمن تسلیت ایام شب‌های قدر با بیان اینکه بهره برداری از این شب‌ها امری ضروری است که نباید از آن غافل شویم، ابراز داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در 49 بقعه شاخص سطح یک و دو اصفهان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در امامزادگان سطح یک از جمله امامزاده ابراهیم نرمی، مشهد اردهال، شاه میرحمزه، شاهرضا، هلال این علی، آقا علی عباس و ... به صورت ویژه تر برگزار می‌شود، اضافه کرد: مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در امامزاده ابراهیم نرمی با حضور حجت الاسلام غلامحسین عادل، معاون امور فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می  شود.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه برای بقاع سطح نیز پیش بینی ما برگزاری مراسم شب‌های قدر در 100 امامزاده پیش بینی شده است، تصریح کرد: توصیه ما برگزاری این مراسم در فضای باز این امامزادگان است.

وی با بیان اینکه افطاری ‌های ساده نیز در دستور کار این امامزادگان است، ابراز داشت: در صورت توانایی مالی امامزادگان توزیع سحری نیز در امامزادگان انجام خواهد شد.

 حجت الاسلام روان تصریح کرد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پخش زنده مراسم شب های قدر نیز از شبکه‌های مختلف سیما در دستور کار است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه