English

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در ۵ امامزاده شهرستان مبارکه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مبارکه از برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در پنج امامزاده شهرستان مبارکه خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در 5 امامزاده شهرستان مبارکه

سیروس منتظم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به اجرای طرح ضیافت الهی در پنج بقعه شاخص شهرستان مبارکه اظهار داشت: بقاع متبرکه شاه سلیمان، عزالدین، حلیمه خاتون، نصرالدین محمد و شاه منظر میزبان اجرای این طرح هستند.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه محافل قرآنی و جزء خوانی از جمله برنامه‌های طرح ضیافت الهی در امامزادگان است، افزود: این مراسم هر روز برگزار می‌شود و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در امامزاده عزالدین علاوه بر برگزاری محافل در فضای امامزاده برگزاری محافل قرآنی در منازل نیز در دستور کار است، گفت: برای برگزاری این مراسم بانیان مختلفی همکاری داشته اند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح اهدای بسته‌های معیشتی نیز امامزاده عزالدین در طول ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار داشته است، ادامه داد: در این زمینه باید توجه داشت که با همکاری دیگر نهادها از جمله کمیته امداد هر هفته بین یک هزار و 500 تا دوهزار بسته معیشتی به نیازمندان هدیه می شود.

منتظم با بیان اینکه برای شب‌های قدر نیز ویژه برنامه هایی برای هر پنج امامزاده شهرستان مبارکه در دستور کار است، افزود: برنامه ما تمرکز برنامه‌های شب های قدر در امامزادگان است و ائمه جمعه شهرستان نیز در این شب‌ها در امامزادگان حضور مییابند و قاریان، مداحان و سخنرانان ملی نیز برای این مراسم‌ها دعوت شده اند.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان مبارکه با بیان اینکه توزیع افطاری نیز در امامزادگان شهرستان انجام می‌شود، گفت: امامزاده عزالدین و امامزاده نصرالدین این طرح را اجرا می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه