English

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد:

اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از ۱۵۰ بقعه در استان اصفهان/ بازدید ۵۰۰ هزار زائر از بقاع متبرکه در نوروز ۱۴۰۱

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از بازدید حدود 500 هزار زائر از بقاع متبرکه استان اصفهان در طرح آرامش بهاری خبر داد.

اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 150 بقعه در استان اصفهان/ بازدید 500 هزار زائر از بقاع متبرکه در نوروز 1401

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام محمد حسین بلک با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در بیش از 150 بقعه استان اصفهان اجرایی شده است، اظهار داشت: این طرح کارکردهای خوبی را با توجه به رونق سفرها در سال جاری داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه استان اصفهان در قالب طرح آرامش بهاری اجرا شده است، ادامه داد: برای این برنامه‌های حدود 50 نفر مبلغ دینی از قم برای امامزادگان استان اصفهان اعزام شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: علاوه بر مبلغان اعزامی روحانیونی نیز که همواره در کنار بقاع متبرکه حضور دارند در این طرح مشارکت داشتند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه لحظه تحویل سال در امامزادگانی همچون آقای علی عباس (ع)، امامزاده هلال ابن علی (ع)، امامزاده سید محمد(ع)، امامزاده شاه میر حمزه، مقبره علامه مجلسی و ... برگزار شده است، گفت: این برنامه با تلاوت قرآن، نماز جماعت و با انجام برنامه‌های مذهبی توام بود.

حجت الاسلام بلک با بیان اینکه اسکان زائران نیز از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری بوده است، ادامه داد: تلاش کردیم قبل از ایام نوروز همه ظرفیت در اختیار زائران قرار گیرد.

این مقام مسئول ادامه داد: امار دقیقی از میزان زائران نداریم اما در برآورد صورت گرفته بیش از 500 هزار زائر در بقاع متبرکه استان حضور یافته و بعضا اقامت داشته‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان همچنین به برگزاری دومین برنامه از طرح "قرار دوازدهم" در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: این برنامه 12 فروردین برگزار شد و یک هزار و بسته معیشتی در امامزاده شاهزید (ع) توزیع شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه