English

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی:

رضایت ۷۵ درصدی مراجعه کنندگان از عملکرد دادگستری آذربایجان‌شرقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بر اساس آخرین نتایج نظرسنجی ها، ۷۵ درصد از مراجعه کنندگان به مجموعه های مختلف دادگستری استان از عملکرد این دستگاه رضایت دارند.

رضایت ۷۵ درصدی مراجعه کنندگان از عملکرد دادگستری آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در آیین تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس دادگستری مرکز استان، اظهارکرد: این عملکرد حاصل تلاش های بی وقفه و بدون منت تمامی کارکنان به خصوص کارکنان ایثارگر شاغل در مجموعه دادگستری است که توسط سامانه جامعه نطرسنجی فوه فضائیه به ثبت رسیده است.

وی ضمن قدردانی از پیشکسوتان ایثارگر و جانبازان هشت سال دفاع مقدس در دادگستری آذربایجان شرقی، این فرمایش مقام رهبری را یادآور شد که فرمودند: هشت سال دفاع مقدس تضمین کننده حیثیت کشور ، هویت ملت، امنیت فعلی و عزت ملت ایران شد.

خلیل اللهی با اشاره به دشواری کار در دادگستری، از ایثارگران شاغل و بازنشسته دادگستری استان به خاطر خدمت بی منت به مردم تشکر کرد و اظهار داشت: رضایت مندی مردم از مجموعه های اداری و قضائی دادگستری استان جز با احساس مسئولیت و مردم مداری حاصل نخواهد شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی حفظ روحیه جهادی در دادگستری را ضروری و مهم دانست و افزود: پس از جنگ تحمیلی مدافعین حرم در جهاد با داعش، فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را احیاء کردند و باید توجه که اگر روحیه جهاد و شهادت طلبی نباشد، دشمن در هجوم نظامی به کشور اسلامی یک روز هم درنگ نمی کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه