English

ناصر شعربافیان بیان کرد؛

فعالیت پایگاه های نظارت بر عملکرد اصناف در مسیر حرم رضوی

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی بیان کرد: چهار پایگاه ویژه نظارت بر عملکرد اصناف و بازرسی از آنها در چهار مسیر منتهی به حرم رضوی با استقرار بازرسان تمامی دستگاههای نظارتی در ایام دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.

فعالیت پایگاه های نظارت بر عملکرد اصناف در  مسیر حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ناصر شعربافیان مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: چهار پایگاه ویژه نظارت بر عملکرد اصناف و بازرسی از آنها در چهار مسیر منتهی به حرم رضوی با استقرار بازرسان تمامی دستگاههای نظارتی در ایام دهه پایانی ماه صفر فعال شده است.

شعربافیان ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری‌های انجام شده این پایگاهها تحت عنوان پایگاه بازرسی و دریافت شکایات مردمی دارای تابلو هستند و در این پایگاه‌ها، نمایندگان سازمان بازرسی، اصناف ، سازمان صنعت ،معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی و بسیج مستقر هستند.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی تاکید کرد: علاوه بر این شمار در محل اتحادیه مهمانپذیرها در خیابان بهجت، اتحادیه زعفران در خیابان دانش و اتحادیه گلدوزان در خیابان توسی نیز پایگاههای بازرسی و دریافت شکایات ایجاد شده و مشغول ارائه خدمت هستند.

وی افزود: پایگاه اصلی نظارت و بازرسی بر بازار نیز در محل جهاد کشاورزی مشهد به عنوان پایگاه ستادی برپا شده است و با فراخوان انجام شده از تمام بخشهای جهاد کشاورزی،تمامی بخشها به کمک نظارت و بازرسی آمده‌اند و در قالب تیمهای بازرسی ساماندهی شده‌اند.

مدیرنظارت و بازرسی محصولات جهاد کشاورزی متذکر شد: هم اکنون ۵۰ تیم بازرسی جهاد کشاورزی به استعداد هر تیم هشت نفر در مشهد فعال است و تمام سعی نیروها بر رسیدگی سریع و بلافاصله به شکایات مردمی است تا منجر به رضایت و برگشت وجه اضافه دریافتی به زائر و مجاور شود.

شعربافیان در خاتمه اظهار کرد: تمامی تخلفات واحدهای اقتصادی به صورت تنظیم پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و پیش بینی شده بین ۶ تا هشت میلیون زائر در ایام دهه پایانی ماه صفر به مشهد الرضا(ع) سفر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه