English

امیر دلداری خبر داد؛

تشدید فعالیت پایگاه های نظارتی اصناف در دهه آخر صفر

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: واحد نظارتی اتاق اصناف مشهد با همکاری سایر دستگاه های نظارتی بخشی از ظرفیت خود را در قالب پایگاه های مستقر در چهار نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر کرده است.

تشدید فعالیت پایگاه های نظارتی اصناف در دهه آخر صفر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر دلداری مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد در خبری اعلام کرد: چهار پایگاه نظارتی همزمان با فرا رسیدن دهه پایانی صفر در چهار نقطه از اطراف حرم مطهر رضوی فعال شده است.

دلداری در ادامه این خبر اضافه کرد: واحد نظارتی اتاق اصناف مشهد با همکاری سایر دستگاه های نظارتی بخشی از ظرفیت خود را در قالب پایگاه های مستقر در چهار نقطه از اطراف حرم مطهر مستقر کرده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد تصریح کرد: این پایگاه ها در خیابانهای "بهجت، طبرسی جنوبی، دانش شرقی و شیخ طوسی" در اطراف حرم مطهر رضوی قرار گرفته اند و فعالیت خود را از ۱۵ شهریورماه به همراه نمایندگان دستگاه های نظارتی دیگر استان آغاز کرده اند.

وی همچنین متذکر شد: نمایندگان دستگاه های نظارتی و اتاق اصناف از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب نظارت بر عرضه کالاهای اساسی و خدمات ویژه زائران از جمله مراکز اقامتی، آژانس های مسافرتی و حمل و نقل را انجام می دهند و به شکایات رسیدگی می کنند.

دلداری خاطرنشان کرد: فعالیت چهار پایگاه مزبور تا پنجم مهرماه ادامه خواهد داشت و طی ۲ روز ابتدای اجرای این طرح، ۱۶ فرم تخلف به ارزش ۶۲۰ میلیون ریال شامل گران فروشی، تبلیغ خلاف واقع و عدم درج قیمت تنظیم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه