English

رییس اتاق اصناف استان اصفهان:

توزیع از حلقه های مهم تولید در کشور است

رییس اتاق اصناف استان اصفهان اظهار کرد: 80 درصد مرحله توزیع بر عهده اتاق اصناف است و توزیع از حلقه های مهم تولید به شمار می رود.

توزیع از حلقه های مهم تولید در کشور است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، رسول جهانگیری درحضور مسئولان اصناف استان و شهرستان ها ضمن گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از ابتدای حلقه تولید تا آخرین حلقه توزیع در این تعریف می گنجد و توزیع از اهمیت بالایی در این صنف برخوردار است وتوزیع نقش مهمی در رونق تولید دارد و از حلقه های تولید است که 80 درصد این امر بر عهده اصناف است.

وی با بیان اینکه  سرمایه در بخش خصوصی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اضافه کرد: دولت ها توجهی به بخش خصوصی ندارند و میزان حق السهم دولت در آن صفر است و برای شخصی که در صنعت فعالیت خود را شروع می کند از 500 تا 700 میلیون تومان بابت آماده کردن یک کارخانه صنعتی هزینه خرج می شود.

رسول جهانگیری ابراز کرد: اصناف در همه صحنه ها در حوادث و آسیب های کشور حضور پررنگ دارد و به هموطنان خدمات رسانی می کنند و دست یاریشان برای خدمت رسانی به تمام گروه ها گشوده است.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه جشن انقلاب مصادف با چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی گام دوم انقلاب را با خون خود آغاز کرد و هیمنه آمریکا را شکست  و انقلابی که متعلق به همگان است با خون شهدا پایدارتر و با عزت تر می شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از نسل های امروزی ما دوران قبل از انقلاب را به خاطر نمی آورند تا جایی که نمی توانستیم با انگشت اشاره یک آمریکایی رانشان بدهیم و چالش های بسیاری برای خانواده ها ایجاد شده است، افزود: متاسفانه با تبلیغات غلط از سوی بیگانه ها و فضای مجازی ارزشهای انقلاب وارونه جلوه داده شده است.

جهانگیری در تعریف اتاق اصناف بیان کرد: در تاریخ عملکرد اصناف نقطه تاریکی وجود ندارد و اصناف در گروه چپ یا راست قرار نگرفته و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات می کند.

وی از تلاش در بحث توافقات مالیاتی خبر داد و اضافه کرد: گام هایی برداریم و از سال 99 پیگیر مطالبات کاسبان و اصناف باشیم و وام هایی با بهره کم  را به واحدهای صنفی پرداخت کنیم.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: ما در اتاق اصناف نمایندگان مردم هستیم و با واحدهای بازرسی وامنیتی باید آرامش بازار را برای مردم فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه